misselijk

Hoi Allemaal,
Ik moest van mijn zus eens opzoek naar lotgenoten! Ik ben niet anders dan de hele dag aan het spugen. Van alles! Echt alles, water, melk, droog beschuit, biscuit, crackers.. En het helpt niet om sochtens eerst wat in bed te eten, of cola te drinken, zuurtjes helpen niet... Ik kan ook geen luchtjes of geurtjes meer verdragen en de emesafene help ook niet meer. Ik ben op. Ik ben moe en ik ben verdrietig. Ik vraag me echt af of het over gaat... Ik hoor dat ik er wat moois voor terug krijg na negen maanden.. Daar houdt ik me maar aan vast. Maar al 11 weken spugen is niet fijn..  En wat ik nog het ergste vind is dat je niet verdrietig mag zijn. Want je bent tenslotte zwanger!!! En tuurlijk weet ik dat ik een gezonde ziekte lijdt. En het is fijn dat ik 13 kilo ben afgevallen. (Heb tenslotte overgewicht) Dus dat is best een voordeel. Maar ik tril/ril de hele dag door.Mijn keel en slokdarm doen pijn van het zuur, en positief kan ik al niet meer zijn. Schaam me dood op mijn werk. Elke keer moeten spugen is echt heel vervelend. Mensen hebben echt heel vaak een ongevraagde mening. En die is niet altijd even aardig...(Zet je er over heen, je ziet er toch nog fantastich uit,    je moet blij zijn, gewoon je gezonden maaltijden blijven eten, bla bl bla..) Maar ik voel me k* en alleen. Ben blij dat ik even mijn hart kan luchten...

Thanks,
By the way, Allemaal gefeliciteerd met de nieuwe wereldburger in wording!!

Annemieke
 








Hoi meis..


Nou.. je bent niet de enige hoor.. de hele dag misselijk.. daarbij ook nog hoofdpijn die maar niet overgaat.. vooral savonds lig ik hondsberoerd op de bank en vroeg ik bed.. als ik maar slaap dan heb ik geen last. Vooral dat galspugen en de pijn in de maag die ik daarna heb.. bah! Net als jij kan ik ook nog helemaal niet zo blij zijn.. komt omdat we ons zo beroerd voelen en ziek, en dan heb je vaak alleen negatieve gedachten..
Ik kan gelukkig wel wat eten en drinken binnenhouden overdag.. Heb mun urine laten testen op uitdroging en een middel gekregen om het maagzuur te remmen. Ik moet zeggen dat dit wel helpt.. dat maagzuur speelde me parten.. daardoor moest ik echt veel spugen en kwam alles wat ik binnen had er zo weer uit... Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan omdat je wel heel veel bent afgevallen en echt niks binnenhoudt... Als je toestand er naar is kunnen ze je een paar dagen opnemen waarvan je heel erg opkikkert.. je krijgt dan nl een infuus met vocht en iets wat wel werkt tegen die extreme misselijkheid en doordat je lichaamstekorten weer aangevuld worden ga je je echt wat beter voelen..

Hou je taai meid.. Ik weet hoe het is.. ben nu 7 weken en drie dagen zwanger van mijn vierde kindje en had dit bij de derde ook heel erg..

Laat ff weten hoe het verder met je gaat.. ik voel met je mee.. dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst...

liefs Bats





 
Terug
Bovenaan