misselijk

hoi,
Ik ben nu 12 weken zwanger. Ik ben heel de dag misselijk geweest van week 7 tot en met week 10. Eten eten eten heel de dag, ik voelde me dus ook nog eens een vies vet varken. Want een droog crackertje hielp echt niet. Hoe meer caloriën hoe beter, terwijl  ik eigenlijk niet wilde eten, ik vond het een drama. En nee, ik heb dus geen tip helaas. En nu is dat dus over. Alleen als ik echt honger heb word ik erg misselijk en ik ben nog erg slap, maar alles is beter dan dat ellenidge gevole de eerste weken.
Volhouden dus! en hopelijk is het snel over!

Elke

Hoi mamaClaud,

Probeer je echt niet schuldig te voelen. Ik heb hetzelfde probleem en mijn dochter komt bij mij op de bank liggen. Ze gaat regelmatig naar oma en mijn partner vangt veel op. Ik weet niet of je ook zo een warm systeem om je heen hebt, dat hoop ik wel.

Groetjes Birgit

hoi dames,

ik ben nog steeds niet misselijk.
Pffff, vind het vervelend,want het geeft me een onzeker gevoel.
Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik heel dagen misselijk.
Ik wil dit gevoel terug, gewoon om zeker te zijn dat alles in orde is!

Want meestal is misselijk zijn een goed teken !! Heb ik toch al regelmatig gehoord.
Dus ik neem dit maar aan voor waar...

Soms heb ik vlagen van misselijkheid, maar deze zijn van voorbijgaande aard.

Dus meiden, probeer ondanks te genieten !!

Liefs,
vanons

Febeke,

Misselijkheid zegt niet alles hoor !!
Ik was bij mn oudste twee super misselijk+braken   (twee meiden)
Bij mn derde zwangerschap was ik bijna niet misselijk en toen zij ik gelijk al dit is vast een jongen en ja hoor.
Bij de vierde was ik weer bijna niet misselijk, en je raad het vast al, weer een jongen
Nu ben ik zwanger en weer weinig misselijk dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dit weer een jongen is. Als het een meid is geloof ik het denk ik niet !!!!! Maar zou wel weer erg leuk zijn.
Ik hoop voor je dat je niet misselijk word of hoeft te braken want ik weet uit eigen ervaring dat het vreselijk is. Trouwens: ook als je een miskraam hebt kun je gewoon nog een poosje misselijk blijven dus helemaal een garantie is dat ook niet)

Ik wens je een goede zwangerschap !!

groetjes An

Terug
Bovenaan