Misselijk

Hallo allemaal,

Ik val maar meteen met de deur in huis.....
Ik ben 24 uur per dag misselijk. Zijn er meer meiden die daar last van hebben? En heeft iemand een bruikbare tip voor mij?
Ik eet `s morgens in bed voordat ik opsta. Ik eet kleine beetjes gedurende de dag. Ik eet zo min mogelijk vet maar het mag allemaal niet baten. Is er misschien iemand die een geheim recept heeft? Slokje cola helpt ook al niet.

Petra

HOIII
 ik heb dus t zelfde als jou en ik heb van mijn gyn. EMESAFENE   gehad ...zetpillen en je mag er 2 per dag.. en het haalt het ergste weg!!
kunnen geen kwaad voor je kindje!!
dus vraag ff aan je dokter of gyn. en t werkt bij mij echt goed....ben nog maar soms misselijk okee ik voel me niet super goed maar t ergste is weg....
ben nu 9 weken dus moet nog ff..

groetjes lilian

Hoi Lilian.

Ik hoef niet te braken, denk je dat ze me dan wel wat voorschrijven?
Bij de vorige 3 zwangerschappen was ik ook misselijk zonder braken en toen kreeg ik alleen voedingsadviezen.

Petra

Hallo,

Hier nog iemand die je een hand kan geven. Ben ook 24uur per dag misselijk en ben momenteel bevriend met de toiletpot.

Ik heb nu vsm granules(korreltjes) van puur mama.   Ze heten precies. puur mama zwangerschapsgranules bij ongemakken in de ochtend.
Maar je kunt ze de hele dag doornemen.
Ze nemen bij mij de misselijkheid wel wat weg maar niet het spugen(helaas).

Bij mij werkt een vette hap juist het beste dat blijft er wel in. Erg hé.

Voor bruikbare tips graag vermelden. Hoop dat het na 3 maanden over is, of in ieder geval een stuk minder.

Groetjes C nu 7 weken zwanger van haar 2de kindje

Hallo,
Ik ben nu bijna 9 weken en ook ik heb er de hele dag last van. Het liefst zou ik de hele dag slapen, dan heb ik er geen last van.
Ik heb ook wel eens gelezen dat vanille-vla af en toe een lepel nog wel kan helpen, ik heb het zelf eigenlijk nog niet geprobeerd.
Ik eet ook de hele dag door kleine beetjes en dan is het nog te doen, maar het is wel heel irritant.
Succes

Bij mijn vorige zwangerschp ben ik ook verschrikkelijk ziek en misselijk geweest. Wat ik dan altijd deed; de avond dat ik op bed ging een glas water en crackers neer zetten. S'ochtends bij het wakker worden nam ik eerst een paar crackers, toen een slok water en toen stond ik heeeel rustig op. Bij mij had dat meestal wel effect. (Niet altijd, maar wel regelmatig!) Misschien werkt het bij jullie ook.

Kan er niet over meepraten, ben (nog) niet misselijk, maar pas 6 weken zwanger dus kan nog komen...

Maar meiden wilde jullie ff strekte ermee wensen!! Hoop dat het allemaal niet langer duurt dan 3 maanden!!

Terug
Bovenaan