Misselijk

Hoi, ik ben de eerste weken heel misselijk geweest. Ook heel erg last van rugpijn. Maar dat is allemaal minder geworden. Ben alleen s'morgens nog erg misselijk, maar als ik dan wat gegeten heb gaat het weer. Ik probeer ook door de dag heen altijd wat in mijn maag te hebben. Ook heb ik niet meer zo'n last van mijn borsten, ze zijn nog wel gevoelig maar niet zo erg als eerst.
Wel vind ik het eng dat mijn kwaaltjes nu minder erg zijn, dan heb ik zoiets van gaat het nog allemaal goed.

Groetjes poeh

Sinds deze week ook een groot deel van de dag misselijk (ik ben nu 8 wkn). Bij mij gaat het 's ochtends juist nog wel redelijk goed, maar 's middags wordt ik steeds misselijker. Spugen kan ik gelukkig redelijk tegenhouden tot nu toe, door rustig te ademen en soms even te gaan liggen. Verder eet ik ook de hele dag door kleine beetjes.
Dit is mijn 2e zwangerschap, heb al een dochter van 2,5 jr. En de vorige keer was het precies hetzelfde volgens mij.
Net als toen krijg ik vooral melkproducten niet meer weg, de gedachte aan melk is al  voldoende om bijna te gaan spugen.
Heb dus geen echte tips helaas.

BLUH! Erg he...pfff ik weet het nog heel goed van mijn eerste zwangerschap. Bij mij hielp het slokje cola wel redelijk net als een pepermuntje. Verder schijn de ha inderdaad iets voor te kunnen schrijven.

STERKTE!

x ing

Hoi allemaal, vervelend he dat misselijk zijn. Van mijn eerste kindje ben ik tot de 18de week misselijk geweest en moest elke dag een paar keer spugen. Ik heb toen ook zetpillen gekregen van de huisarts. Ik werd daar alleen heel erg sloom van. Kon niet meer gewoon praten, dus daar ben ik mee gestopt.
Nu ben ik zwanger van de tweede (5 weken) maar ben nog niet misselijk. Aan de ene kant heel blij, maar ben ook bang dat het nu niet allemaal goed is. Waarschijnlijk komt het nog wel, weet niet meer zo goed wanneer het de vorige keer is begonnen. Wanneer zijn jullie misselijk geworden?

Terug
Bovenaan