misselijk

Is een week weg geweest en nu weer terug. Jammer.. Wel was ik doordat ik niet meer misselijk was wel 2 kilo aangekomen maar zit nog wel onder mijn start gewicht.

Wie is er ook nog misselijk?

Ik ook nog. Maar ik ben ook pas 11w1d (30 mei uitgerekend). Moet zeggen dat het wel wat minder is dan vorige week, toen stond ik regelmatig echt te duizelen op mn benen...

Dat duizelen lijkt me erg lastig! Dat heb ik gelukkig niet en geef gelukkig ook niet vaak over ben alleen misselijk.

Doe jij dat wel? Ik hoop dat het bij jou wel zo weg is. Ik ben namelijk nu 15w2 dagen dus zou wel weg horen te zijn... Had de vk nog met 13w3d gesroken hier over en ze zei het gaat zo weg... ?? nou merk nog niks..

En ik weet dat er ook dames zijn die de hele zwangerschap misselijk zijn.. dus waarom de vk dat nou zegt??

Was vanmorgen ook misselijk en moest ook overgeven. Soms komt het gewoon nog op en de ene keer moet ik wel overgeven en de andere keer niet. En ja sommige dames zijn het de hele zwangerschap door, dus wat ik af en toe heb vind ik niet zo erg !!!

Groetjes Dicky
(13w+4d)

He Josh, overgeven hoef ik niet, gelukkig. Eten moet ik soms enorm tegen mn zin in, maar zo lang ik regelmatig eet gaat het aardig.

Bij mn eerste zwangerschap was ik misselijk tot een week of 11, daarna zakte het snel weg.

Dat duizelen komt omdat ik een nogal lage bloeddruk heb. En dat i.c.m. moeheid en misselijk, tsja...dan gaat het wel eens fout...

Hoop voor je dat het wegtrekt hoor!

vervelend zeg dat misselijke gevoel!
ik heb daar helemaal geen last van....bij mijn eerste zwangerschap ook totaal niet....
tot gisterenochtend...werd toch ineens misselijk???
toch even mijn ontbijt op en toen ging het wel weer...
wist niet wat me overkwam.

wat raar he, ben nu 15 weken!?!

Hoi dames,

Ik ben het ook inene sinds afgelopen week, hou mn avondeten niet meer binnen. Ben nu 10 weken. Bij mn zoontje heb ik helemaal geen last gehad van misselijkheid. naja, als het goed is is het hoogtepunt van de hormonen ergens tussen de 10 en 12 weken, dus hoop er snel weer vanaf te zijn.

Liefs

Terug
Bovenaan