misselijk

Heerlijk he. Bij mijn zoon vond ik het al heftig, 16 weken lang spugen. Maar nu......ik had geen test hoeven doen zullen we maar zeggen.
Aangezien ik niet functioneerde heb ik overleg met vk en huisarts medicatie gekregen. Wat een super pillen.....alleen helpen ze nu niet meer zo goed...help.

Goed nog drie weken....ik was bij Cas precies 16wk en weg was het, duim duim.

Gr

Leuk he, die zwangerschapskwaaltjes?! Pfff..
Ik heb er al een paar weken last van, misselijkheid. De ene dag gaat het wel maar de andere dag is er geen houden aan. Nu blijft dat beetje dat ik in mijn maag krijg er gelukkig in de meeste gevallen ook in. Bij mij blijft het meestal bij heel erg kokhalzen. En dat gebeurt bij ieder akkefietje. Als ik bijvoorbeeld Lever zie in de winkel. Of een dievries pizza ruik. Of als ik mn vriend zn tanden hoor poetsen. T is gewoon echt niet leuk meer. Wat ik nog het allerergste vind: Wanneer mijn vriend 's ochtends de deur uit gaat kan ik hem niet eens meer uitgebreid gedag zeggen want ook dan draait mn maag zich om :s
Maargoed, a.s. zaterdag ben ik 12 wkn en ik hoop echt dat het dan eindelijk wat minder zal worden.. Zodat ik ook eindelijk echt kan beginnen met genieten!!

Ik heb het ook.. Nu voor het eerst 3 dagen niet echt misselijk geweest maar sta ook elke ochtend weer zo misselijk de boterham van mijn zoon te smeren..
Ook heb ik een lage suikerspiegel en bloeddruk.. sta dus ook te tollen op mijn benen..
Hopelijk blijft het nu weg.. kan ik eindeljk gaan beginnen met genieten!

nu was ik op mijn werk ff na de snackbar gelopen had zin in een broodje kroket.. doen ze er boter op??? bah.... gelukkig mocht ik een nieuw broodje hebben. Werdt gelijk misselijk van het zien van boter, hou zowiezo al niet van boter. En het was ook niet een klein beetje.... grrrrhhh

Terug
Bovenaan