Misselijk

Hoi allemaal,

Ik ben nu 6 weken en 3 dagen. Gisteravond was ik ineens kotsmisselijk en heb er dan ook alles uitgegooid!(sorry voor de details) Gisteravond bleef het rommelen. Vanmorgen nog steeds beroerd. Ik heb met moeite een peer opgegeten en net een paar stukjes appel. De thee gaat wel goed! Ik heb het ook steeds ijskoud.
Ik hoop dat het een buikgriepje is en dat het gauw over is. En dat en dat het niet zo blijft! Ik heb mijn vriend al naar de winkel gestuurd om boodschappen te doen dat durfde ik zelf niet.
Herkenbaar of?
Liefs karin

he meiden. op de dag dat ik 7 weken werd, kwam er van alles bij.
Ben de hele dag misselijk, maar geef niet over. Ben enorm aan de diarree. heb een bleek koppie. Vraag me ook af of ik griepje heb of het erbij hoort.
Maar normaal ben ik een enorme theeleut en ik vind thee niets aan. roosvice is enige wat ik lekker vind. Heb moeite met eten niets smaakt me.

Karin ik doe niets meer, mijn vriend doet alles die kookt, maakt schoon. zorgt goed voor me, terwijl ik alleen maar kan slapen.
het zal er allemaal bij horen.
En voor jou is het goed nieuws toch? weer een kwaaltje erbij dat moet je je een stuk van je onzekerheid afhalen.

liefs nath

hoi karin.

heel erg herkenbaar. ik kan vaak ook niets eten of ben ineens misselijk van iets. ik eet vaak een droge cracker en dan gaat het weer een beetje. ben nu 7 weken zwanger. wordt wel flauw van al die crackers maar een soepje doet dan ook wonderen. ik val in ieder geval af. koud heb ik het ook veel. ik zeg altijd maar dat ik het voor een goed doel doe.
heel veel sterkte en het gaat als het goed is over
xxx

ik ben bijna 6 weken zwanger en ook misselijk met vlagen, de ene keer heb ik trek in iets en als het voor me staat dan kan ik wel spugen.
het gaat nog steeds goed, maar moet niet erger worden dan komt het eruit..
mijn darmen zijn ook enorm van streek en ik ben enorm moe!
allemaal de kwaaltjes die je kan verwachten!

liefs

Karin,

Ik heb tot 6 1/2 week nergens last van gehad en nu ik bijna (morgen) 7 weken zwanger ben, ben ik ineens beroerd. Ik heb gelukkig nog niet hoeven overgeven, maar de misselijkheid is constant aanwezig. Vanochtend na het douchen zelfs heel duizelig van de warmte en misselijkheid...

Iedereen veel sterkte gewenst en hopelijk houdt het snel op!!!

He hoi,

Ik hoop dat het idd snel weg is. Ik heb nl. nog een dochtertje van bijna 3 rondlopen. Die wil je ook niet te kort doen. Toen ik zwanger was van haar had ik totaal geen last!
Sterkte allemaal!

Liefs Karin

He hoi,

Ik hoop dat het idd snel weg is. Ik heb nl. nog een dochtertje van bijna 3 rondlopen. Die wil je ook niet te kort doen. Toen ik zwanger was van haar had ik totaal geen last!
Sterkte allemaal!

Liefs Karin

Terug
Bovenaan