Misselijk

ik voel me heel de dag vaag misselijk,heb wel zin in eten, maar na een boterham en een half bord eten zit ik al heel vol. Spugen hoef ik gelukkig niet. eten koken is ook een opgave, heb er geen zin in en kan niks bedenken wat ze zullen eten. Had ik bij de vorige zwangerschappen ook, dus niks nieuws.
Succes allemaal met jullie kwaaltjes!

Jee, wat een mazzel heb ik dan als ik het zo lees. Heb nergens last van, voel nog steeds niet dat ik zwanger ben. Manlief vraagt steeds of ik wel zeker weet dat ik zwanger ben, haha. Vorige zwangerschap was nogal een emotionele achtbaan, maar dat begon pas met een week of 14 ofzo.. Hopelijk heb ik daar deze keer niet al te veel last van.

Iedereen succes met de kwaaltjes, hopelijk zijn ze snel over!!

ik ben sinds eergisteren de hele dagen misselijk! ik kan wel iets eten maar als ik iets ruik.. bah! of eten op tv zie! bah
spugen tot nu toe nog niet maar wat een irritant gevoel!
het hoort er bij en het is de eerste keer dat ik het heb! (na 3 zwangerschappen)
nu maar hopen dat het niet te lang aan houd! hihi
ik word er niet gezelliger op!

liefs

Ik ben 9 weken zwanger en heb bij vlagen de laatste 3 weken last van misselijkheid, maar eigenlijk direct overgeven. Bij mij is dit vaak 10 a 15 min na het ochtend eten en tijdens het avondeten. Dan doe ik een hap in mijn mond en die voelt dan al niet goed. Dan kan ik rennen naar de wc. Gelukkig lukt het mij om daarna als nog wat te eten. Echt vrolijk wordt je er natuurlijk niet van. Je hebt niet voor niets je best gedaan met koken.

Mijn man vraagt zich af of we onze eetafspraak bij vrienden wel moeten laten staan...

Ik ben 9 weken zwanger en heb bij vlagen de laatste 3 weken last van misselijkheid, maar eigenlijk direct overgeven. Bij mij is dit vaak 10 a 15 min na het ochtend eten en tijdens het avondeten. Dan doe ik een hap in mijn mond en die voelt dan al niet goed. Dan kan ik rennen naar de wc. Gelukkig lukt het mij om daarna als nog wat te eten. Echt vrolijk wordt je er natuurlijk niet van. Je hebt niet voor niets je best gedaan met koken.

Mijn man vraagt zich af of we onze eetafspraak bij vrienden wel moeten laten staan...

Terug
Bovenaan