misselijkheid alleen bij een meisje????

hallo meiden.

wie weet of het een fabbeltje is dat als je misselijk bent dat je eerder kans op een meisje hebt,en als je bijna geen last van misselijkheid hebt dat je dan een grote kans hebt op een jongen.
ik was bij de zwangerschap van mijn dochtertje van de zesde week tot de bevalling aan toe heel ziek en misselijk en nu ben ik bijna 9 weken zwanger en heb nergens last van???
wie heeft daar ervaring mee dat dit fabbeltje klopt.

liefs sandra

Hoi,

Ik heb al een meisje en ben nauwelijks misselijk geweest. Ik ben nu over 3 weken uitgerekend en weer nauwelijks misselijk geweest. We weten nog niet wat het is....

Groeten,
Ankie

Ik ben nu zwanger van een jongetje en de relatie die ik met de toiletpot heb opgebouwd is niet mis.
Ook de emmer staat nog steeds naast mijn bed. Gelukkig niet meer dagelijks nodig.
Ik zou zeggen: mooie fabel dus!

heb 2 jongens...bij de oudste alleen wat wee geweest, maar nooit echt supermisselijk, bij de jongste heb ik wekenlang elke ochtend lekker lopen spugen en dan nog de hele dag met crackers sjouwen want als ik te lang niks at werd ik weer misselijk.... iedereen riep toen ook dat het een meisje zou worden... tis toch echt een ventje

Hoi Sandra,

Ik was ervan overtuigd weer een meid te krijgen. ( ik heb er al een van bijna 3, erg leuk!!) Ik ben nog erger misselijk dan bij mijn dochter en heb ook erg veel pukkels. Ik krijg weer een meisje dacht ik. Nou, was dat even een omschakeling! We hebben gisteren gezien dat we jongen krijgen!!! Heeeeel duidelijk. Het was het eerste wat in beeld kwam bij de echo. Het is dus echt een fabel. Wanneer weet jij het?

Groetjes Fenna. 17 weken 5 dagen.

Terug
Bovenaan