misselijkheid alleen bij een meisje????

Ik ben n verwachting van een meisje en heb geen last gehad van misselijkheid. Wel nu op het eind van maagzuur, maar dat schijnt iedereen te hebben.

groetjes Mariska
vandaag uitgerekend

Hoi Sandra,

Ik denk dat het een bakerspraatje is,want je kunt ook misselijk zijn van een jongen,ik ben namelijk zwanger van een jongen en ben   nog steeds misselijk en dat was al mijn hele zwangerschap ik loop nu tegen de 27 weken aan.

Groetjes Bernice(26w+1d zwanger,augustus forum)

hoi meiden.

dat is toch echt een fabbeltje dan hihi
ik weet niet wat we deze keer krijgen.ben pas 8 weken en 2 dagen zwanger.
we wachten gewoon af.
het maakt mij ook niet uit wat het wordt.
ik vind een jongen heel leuk,maar 2 meiden is ook super gezellig.
als het maar gezond is.
bedankt voor de reakties.
liefs sandra

haha Mariska! we voelen ons echt veteranen nu he met onze 40 weken... maar ook ik krijg een meid en heb een totaal probleemloze zwangerschap gehad...het mooiste bakerpraatje wat ik hoorde was deze....
als je geen overbeharing hebt en je bent niet extra kattig dan krijg je een meisje??? want dan maak je geen extra  mannelijk hormoon aan??? soort van onderbouwing van wat je krijgt als je ongi bent....mooie he? je zou het bijna nog gaan geloven...lol....
succes meiden!!

Als ik al die reacties lees, dan zou je bijna gaan denken dat het fabeltje andersom moet zijn ........ hahaha.

Ik ben bij de zwangerschap van mijn dochter tot en met  16 weken misselijk geweest en regelmatig overgegeven. Bij onze zoon ben ik tot ruim 20 weken heel misselijk geweest, heb ik meerdere keren per dag overgegeven en vanaf week 30 kwam de misselijkheid weer terug en gaf ik zeker 4 keer per week over. Bij deze zwangerschap heb ik ook medicijnen geslikt tegen de misselijkheid. Ik was blij dat hij geboren was ......   meteen na de bevalling ben ik niet meer misselijk geweest en heb ik ook niet meer over gegeven. En dat terwijl ik op de dag van de bevalling nauwelijks gegeten heb en dat dat  tijdens de zwangerschap garantie was op overgeven.

Groeten, mam van Laura (bijna 3) en Ruben (ruim 6 weken)

Ik ben bij mijn dochter wel misselijker geweest dan met mijn zoontje nu. Het was bij mijn dochter meer continue, nu was het in golven. Maar om nou te zeggen dat er veel verschil tussen zat???

Ingeborg

quote: sandranell schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2007 15:31:59'));

hallo meiden.

wie weet of het een fabbeltje is dat als je misselijk bent dat je eerder kans op een meisje hebt,en als je bijna geen last van misselijkheid hebt dat je dan een grote kans hebt op een jongen.
ik was bij de zwangerschap van mijn dochtertje van de zesde week tot de bevalling aan toe heel ziek en misselijk en nu ben ik bijna 9 weken zwanger en heb nergens last van???
wie heeft daar ervaring mee dat dit fabbeltje klopt.

liefs sandra

hallo

nou ik heb een zoontje en ik ben zo misselijk geweest en heb
zoveel gespuugd dat ik met een week bijna 10 kilo was afgevallen en ik was maar   tussen de 62 en 65 kilo dus er was niet veel over ik ben ook opgenomen geweest ik hield een slok water nog niet binnen heb een week in het ziekenhuis gelegen en een maand of 2 met sondevoeding gelopen en toen ging het weer beter maar was toen inmiddels wel 4 maand!
dus ik denk dat het echt fabeltjes zijn!

met vriendelijke groet, mama van devran

hoi

dit is een fabeltje,iedereen reageert er anders op.ik ben bij allebei de zwangerschappen alleen de eerste 11 wk of zo misselijk geweest en mijn eerste is een meid,en nu weet ik nog niet.een vriendin van mij is bij allebei heel lang ziek geweest echt goed ziek en die heeft twee knullen.dus dat wil nix zeggen.helaas gr wendy12wk zw tweede

Terug
Bovenaan