Misselijkheid en buikklachten

Hoi, ik ga morgen even de huisarts bellen. Er is medicatie tegen de misselijkheid (ik had de verloskundige al gemaild daarover)
Maar vind het ook wel een veiligheid als ik misselijk ben, gaat het nog goed. Ik heb wel mijn voedingstoffen die ik nodig heb.

Maar als ik nog meer kilo's ga kwijt raken, dan ga ik actie ondernemen

x yvonne
 
Hey Yvonne,

Ik sluit me aan bij Femmmke's laatste berichtje. Wel even contact opnemen met je ha. zoveel kilos in een paar dagen is erg veel (en inderdaad voornamelijk vocht!)
Goed blijven drinken hoor.

Veel sterkte, hoop dat het snel minder zal worden.

Liefs Lisette
 
ze stoppen je niet zomaar vol met medicijnen hoor.. Er zit wel een opbouw in... dus ik zou wel gaan en dan gewoon een gewichtsgrens afspreken ofzo
 
allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap..... Die klachten van misselijkheid ken ik ook hoef gelukkig niet over te geven en ben smorgens gelukkig niet misselijk... bij mij begint de misselijkheid als ik een uurtje of 2 wakker ben en heb er dan de hele dag last van en t is me ook echt aan te zien ben dan zo wit als een lijk en ben echt zwaar beroerd. Als ik dan een klein beetje eet een droge cracker of gewoon een broodje met iets erop gaat het meestal wel een half uurtje maar daarna komt de misselijkheid weer op zetten. Dit zal er wel bij horen en ik hoop ook dat het gauw over is ( ben nu 8 weken zwanger).

Ik wens je heeeeel veel succes en hoop dat je misselijkheid snel over gaat

Knuffie Marijke
 
Terug
Bovenaan