A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Deze vraag is misschien vaker gesteld op het forum, maar ik kon het niet terug vinden vandaar even een nieuwe post.
Ik ben op het moment 12 weken zwanger van ons eerste kindje.
Natuurlijk ben ik net als alle zwangere vrouwen door het dolle heen en heb ik me nog nooit eerder zo happy gevoeld.
Maar ik moet wel zeggen dat ik dus ongeveer 4,5 week dood en doodziek geweest ben.
Ontzettend vermoeid, misselijk, niks kunnen binnen houden, pijnlijke borsten en heel veel geslapen.
De afgelopen paar dagen gaat het gelukkig wat beter (met ups & downs).
Maar nu zegt mijn vriendin tegen mij dat ze heeft gelezen dat men zegt hoe misselijker je bent hoe beter het is voor het kind en hoe minder kans je hebt op een miskraam.
Weet iemand hier meer over? En waarom zou dat dan zo zijn?
Ik heb 2 weken geleden het hartje luid en duidelijk gehoord bij de VK
, maar nog geen echo gehad. Gelukkig heeft het bezoek aan de VK en het horen van het hartje veel twijfels bij mij weggenomen en ben ik sindsdien een stuk rustiger.
Maar toch zou ik hier wat meer over willen weten
Deze vraag is misschien vaker gesteld op het forum, maar ik kon het niet terug vinden vandaar even een nieuwe post.
Ik ben op het moment 12 weken zwanger van ons eerste kindje.
Natuurlijk ben ik net als alle zwangere vrouwen door het dolle heen en heb ik me nog nooit eerder zo happy gevoeld.
Maar ik moet wel zeggen dat ik dus ongeveer 4,5 week dood en doodziek geweest ben.
Ontzettend vermoeid, misselijk, niks kunnen binnen houden, pijnlijke borsten en heel veel geslapen.
De afgelopen paar dagen gaat het gelukkig wat beter (met ups & downs).
Maar nu zegt mijn vriendin tegen mij dat ze heeft gelezen dat men zegt hoe misselijker je bent hoe beter het is voor het kind en hoe minder kans je hebt op een miskraam.
Weet iemand hier meer over? En waarom zou dat dan zo zijn?
Ik heb 2 weken geleden het hartje luid en duidelijk gehoord bij de VK
Maar toch zou ik hier wat meer over willen weten