misselijkheid na narcose

Hoi Tamara,

Nee, wij hebben helaas nog geen kinderen. Zijn vanaf aug 2006 bezig voor onze 1e, maar tot nog toe helaas zonder resultaat.

Ik heb een 1e echo gehad met 5w4d omdat ik de week ervoor 2 dagen bloedingen had gehad (bij 1e mk ook bloedingen 2x 4 dagen, en daar was toen alles weg). Wij hadden er geen vertrouwen in dat het dit keer wel nog goed zou zijn, maar het tegendeel werd op de echo zichtbaar. Er zat een vruchtzakje dat de juiste grootte had voor 5w4d, en  ook mijn hCGwaarde klopte (1300). Dus moest ik 2 weken later terugkomen voor 2e echo (7w3d). Daar bleek echter dat het vruchtzakje niet groter gegroeid was dan 6,5week. Na die 2e echo heb ik dus nog 1,5 week rondgelopen voordat ik curettage gehad heb. Was mij ook erg goed bevallen (nergens last van gehad erna) en in die 1,5 week ervoor heb ik het al aardig kunnen verwerken. Toch was het de dag na de curettage erg vreemd. Heel erg definitief over, maar inmiddels zijn we eroverheen en gaan we vol goede moed de toekomst in.

Ons hebben ze ook niet verboden om zwanger te worden, maar wel aangeraden om een menstruatie af te wachten ivm het bepalen hoe lang ik weer zwanger zou zijn. Wij hebben echter zelf besloten om het niet te verhinderen dat ik zwanger kan worden, maar gewoon te vrijen als we er zin in hebben (en da's nogal vaak hihi, we hoeven het dus niet eens op commando te doen). Dus we zien wel of ik ongi wordt over een paar weken of wellicht toch weer zwanger blijk. Ze zeggen dat je na een mk extra vruchtbaar bent. Heb er nog niets van gemerkt. Na vorige mk was ik de 3e maand "pas" weer zwanger.

Vanwege mijn 2 mk gaat de gyn de 25e juni  waarschijnlijk ook vertellen wat voor verder onderzoek er gedaan gaat worden om erachter te komen of de mk 2x "domme pech" waren of dat er toch iets niet klopt en het vruchtje zich dus steeds niet kan ontwikkelen. Vind het best spannend, en hoop dat ze niets kunnen vinden. Vandaar momenteel ook mijn onzekerheid over het meteen weer zwanger worden. Het vertrouwen dat het nu wel goed zou gaan, is ver te zoeken. Maar we blijven positief: het zal een keer ook voor ons een goede afloop hebben. Hopen alleen dat dat snel is en niet dat we nog meer mk hoeven mee te maken.

Was dit jouw eerste  mk?
Ik hoop dat je snel weer gezond zwanger mag zijn (en wij ook hihi).

groetjes,
Dion

hallo,

dit is inderdaad mn eerste mk.
ik hoop voor jullie dat je snel vanzelf zwanger word want het is zoiets moois moeder worden dat ik    dat iedereen gun.
ik snap dat je onzeker bent maar je moet toch proberen te vertrouwen op je lichaam, en
wie weet gaat het de volgende keer gewoon goed, ik hoop het in ieder geval voor je!

groetjes tamara

Terug
Bovenaan