misselijkheid, pijnlijke borsten na miskraam

Lieve Bloem,
Ik hoop dat je inmiddels weet wat er aan de hand is. Afgelopen mei is er d.m.v. bij mij een miskraam geconstateerd, aangezien ik eerder een miskraam had gehad wilde ik niet afwachten tot het vruchtje vanzelf los zou komen. Een kleine week later ben ik dan ook gecurreteerd. Ik bleef mij in de dagen erna toch niet helemaal lekker voelen. Ook bleef ik zwangerschap tekenen houden, zoals pijnlijke borsten.
Een goede week na de curretage werd ik 's nachts wakker met krampen, 's morgens had ik vrij serieus bloedverlies. Ik heb de vk gebeld en zei zij me dat het geen gewoon beeld was na een curretage. Wat bleek ze hadden in het zh alleen wat weefsel verwijderd en niet het afgestorven vruchtje. Waardoor mijn lichaam niet wist dat het allemaal voorbij was.
Misschien kan je toch vragen of ze niet alsnog een echo kunnen maken, zodat je tenminste zeker weet dat al het weefsel er uit is en je lichaam kan herstellen.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik leef met je mee.

Hoi, wat fijn om hier ervaringen te lezen...
ik ben op mijn 43e onverwacht zwanger, ik dacht nu zo’n 7 weken. Gisteren kreeg ik lichte krampen en beetje bloedverlies. Kon meteen een echo laten maken. Daar was een gezonde baarmoeder te zien met de ontwikkeling van een vruchtje dat bij 5 weken hoort. VK zei dat dat kon, qua berekening. 
Toen ik later thuiskwam had ik heftigere krampen, alsof je ongesteld moet worden. En meer bleodverlies. Niet mega veel maar wel veel... en met wat klontjes erin. Vannacht en vandaag geen last meer. Maar ik houd me erg rustig. Ik ben zo bang dat dit een miskraam was...
volgende echo kan pas over 10 dagen, dat is het meest zinnig want dan zou je ook een hartje moeten zien.
ik heb niet echt super zwangerschapsverschijnselen gehad; vooral gevoelige borsten (nu ook nog na bloeding) en soms een beetje weeig op de maag...
ik maak me dus nogal zorgen over of dit vaker voorkomt, het een miskraam is... Lees graag jullie reacties

Ik ben nu 6 weken heb van de week ineens bloed verlies gehad 1 dag behoorlijk heftig 
Naar de verloskundige geweest en ze dacht een vruchtje in mijn eileider te zien. Buitenbaarmoederlijke zwangershap dus.
Morgen weer naar het ziekenhuis voor onderzoek het is of een buitenbaarmoederlijke zwangerschaps of een miskraam ik voel me nog wel behoorlijk misselijk en beroerd. 
Ik hoop geen buitenbaarmoederlijke zwangerschaps ☹

Help
Gisteren ochtend had ik moeilijke stoelgang heb ik behoorlijk lopen persen ik ben 6 weken zwanger ongeveer maar sinds doen verlies ik bloed niet rood alleen maar bruin  niet pijn in me buik wel erg in me borsten die doen echt zeer dat doen ze al ruim een week en hang ik nog steeds elke ochtend boven de wc pot 

Ben ik een miskraam aan het krijgen? Of heb ik iets kapot geperst dat ik nu beetje bloed verlies want het is echt niet veel en vanmorgen toen ik wakker werd zat er ook niks in me onderbroek alleen na het plassen enzo heb ik bruin bloed 
Help ik ben zo bang 

Jeetje hoe herkenbaar dit. Ik ben volgens mijn berekening 7 week zwanger of niet meer ? eigenlijks weet ik het ook niet goed meer! Positieve test gehad en paar dagen ee na begon ik rood te bloeden zonder buikpijn of stolsels. Toen het bloeden stopte een test gedaan en die zegt negatief. Ik voel me opgeblazen en misselijk. Morgen mag ik voor een echo. Ik laat het jullie weten 

Terug
Bovenaan