missen jullie ook...

....Weleens het zwanger zijn???

Ik vind het heerlijk nu ik mijn kleine meisje heb, maar mis ook best het zwanger zijn. Ik heb gelukkig een goede zwangerschap gehad.

Ik mis de aandacht, het getrappel, mijn bos met haar (nu valt het enorm uit, niet normaal) ik heb weer last van mijn huid, kan niet meer lekker ongegeneerd eten uitbuiken (nu moet ik weer op mijn lijn letten)

Maar aan de andere kant. Ik heb zo'n lief klein meisje waar ik zo van geniet!!!

Over een jaar of 2 weer....

ik mis het soms ook wel eens zeker omdat het de laatste keer was en weet dat ik het niet meer mee ga maken vindt ik wel heel erg jammer maarik heb er nu zo'n mooi meisje voor terug zeker omdat het de laatste isgeniet ik er extra van

Nou, ik heb een redelijk fijne zwangerschap gehad maar ik ben zooooooo blij dat ik niet meer zwanger ben!!! Ik miste het na de bevalling van mijn eerste kindje niet, en nu na nummer twee al helemaal niet.
Allebei mijn kids waren dik 8 pond en op het laatst (ook bij beiden resp. 11 en 10 dagen te laat) was ik zo groot, leek wel een olifant (incl. soortgelijke benen en voeten).

Nee, voor mij is zwanger zijn ok, maar mama zijn geweldig! Zo blij dt ze er is!

X
Evje

Ik had vantevoren verwacht dat ik het erg zou missen, vooral het getrappel in mijn buik. Ik heb een erg goede zwangerschap gehad, maar mis het helemaal niet! Ik ben blij dat ik mijn eigen schoenen weer kan aantrekken en gewoon iets van de grond kan oppakken.

Mijn eerste zwangerschap mis ik wel, de tweede een stuk minder haaha. Die liep iets minder soepel. Het lege buik-gevoel ken ik wel ja. Maar nu eerst van deze mannen genieten. Over een paar jaar kijken we of we er nog 1 mogen krijgen. Wat ik wel erg mis is SLAAAPPPP

Ja... Ik mis het soms... Idd de dingen die al opnoemt maar ook savonds in bed, lig ik regelmatig nog met mn hand op mn buik en dan denk, onee ze ligt n kamertje verder op, bij wijze van, ik vergeet niet dat ze eruit is hoor...

nee, ik mis het echt niet. na m'n oudste zoon miste ik het wel, maar ik heb niet zo'n leuke zwangerschap gehad dit keer. ik kon er niet eerder vertrouwen in hebben dat rayen helemaal gezond was, totdat ie daadwerkelijk levend en wel in mijn armen zou liggen. mijn man wil zeer waarschijnlijk nog wel een derde maar ik weet niet of ik het nog durf. plus, ik vind het heel fijn dat ik weer een wijntje kan drinken, rosbief en biefstuk mag eten ennnn het belangrijkst bijna, dat ik weer kan paardrijden. dat heb ik wel zooooo erg gemist!!

Ik mis het zwangerzijn helemaal niet! Wel gek, bij mijn oudste twee heb ik dat lege-buik gevoel wel heel erg gehad. Dan droomde ik zelfs snachts weleens dat er weer een baby in mijn buik zat. Ik kon er ook echt intens verdrietig om zijn dat er geen derde zou komen... Maar die kwam gelukkig wel! Misschien ligt het er ook aan dat kasper met een keizersnede is gehaald. Ik heb op weg naar de OK ook heel bewust met mijn handen over mijn buik gewreven om afscheid te nemen..

Terug
Bovenaan