mix kindjes

Linda, ik begrijp wat je bedoelt denk ik, maar dan een geluk dat jouw meisje een prachtige kleur heeft en daardoor onwijs mooi is!
Papa heeft genoeg werk als jullie poppetje een jaar of 16 is...hihi

xx

quote: Mam van 3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2008 20:47:44'));

Linda, ik begrijp wat je bedoelt denk ik, maar dan een geluk dat jouw meisje een prachtige kleur heeft en daardoor onwijs mooi is!
Papa heeft genoeg werk als jullie poppetje een jaar of 16 is...hihi

xx

haha, dank je ben inderdaad benieuwd hoe het dan gaat. Gelukkig hebben we al bedacht dat ze met Mick gaat trouwen (mv_Mick) dus hoeft ze ook niet te gaan stappen :) Gewoon lekker tussen ons in op de bank tot ze gaat trouwen als ze 50 is :)

Hi!!!

Nou bij ons is het wel grappig: Ik ben half Indisch, want mijn vader komt uit Indonesie en mijn vriend z'n vader ook, dus hij is ook half Indisch, we hebben beide een Hollandse moeder.
Dus wij dachten, nou we krijgen wel een getint kindje! Nou weet ik niet of jullie de foto's van Jayden nog weten, maar hij is blond met blauwe ogen!! Haha, nooit verwacht dus! Hij is wel geboren met donker haar en nu is het blond, maar ik ben op die leeftijd ook blond geweest en nu donker, en het kan natuurlijk ook nog veranderen, maar zo raar aan mijn vriend zie je ook echt dat ie Indisch is, aan mij iets minder, maar Jayden lijkt ook erg op mij toen ik klein was en die blauwe ogen heeft ie dus van z'n beide Hollandse oma's!

xxxjes

Hoi,
ik ben blond en oerhollands en mijn vriend is indisch (maar wel vrij lichte huidskleur), Daniëlle lijkt echt sprekend op dr vader, echt niet normaal! Ze mist alleen een klein brilletje en dat is het mn vriend, haha.
Ze heeft dus donkere ogen en donker haar maar wel gewoon een blanke huidskleur, denk alleen dat ze snel zal kleuren in de zon net als mn vriend.

Groetjes van Sonja

Ik ben dol op halfbloedjes.. ze zijn altijd zooooooooooo mooi...

Hier nog een mixje!
Tara's mama is Chinees en papa is Koerdisch (van Irak).

Groetjes,
Shivana

hoi hoi

je zou het niet zeggen als je me dochter ziet met haar blonde haar en fel blauwe ogen.. maar djesslyn is half nederland en half   joegoslavische.

djesslyn leert ook nu al een  beetje  de taal ze kan al kleine woordjes zoals poes, nee, opa en nog meer.

was wel grappig laats was ik met de oven bezig en djess kwam even kijken.. dus ik zij djess ga maar even spelen de oven is heet.. en zij heel de tijd pets pets en wijzen naar de oven, ik begreep er  niks van,  kom me man de keuken in en zegt tegen djess idd schat die is heet! dus ik denk dat dat maar mee ga leren met djess wel zo makkelijk!

groetjes jessica

hoi,

ik ben moeder van drie prachtige mixjes ze zijn namelijk half turks/nederlands, ze spreken de taal en worden half half opgevoed, zelf sprrek ik nu onderhand ook vloeiend turks, dus op vak gaan is voor mij geen probleem, mijn kinderen zijn voor half turks vrij blond en wit getind en een heeft er blauwe ogen, terwijl ik ook spaans bloed hebt en mij niemand voor nederlands zou beschouwen ze denken altijd dat ik zelf italiaans of yuguslavie komt. haha vind het allemaal prachtig heb in de fam heel veel getinte kindjes je noemt en wij hebben t.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan