mk,innesteling,toen weer mk en nu zwangerschap intact??? wie kent dit??

Hoi Dolfijn889!

Wat een toestand!
Ik heb hetzelfde meegemaakt; Nadat mijn zoontje levenloos geboren is, wilde ik zo snel mogelijk weer zwanger zijn, en na 4 maanden was het zover.
Maar met 6 weken begon ik te vloeien, huisarts zei dat de baarmoedermond nog goed gesloten was, dus dat het waarschijnlijk een innestelingsbloeding was.
Wij gerustgesteld, maar in het weekend dat volgde, werd de bloeding steeds heviger.
Dinsdags moest ik toch naar de gynaecoloog, vanwege mijn geschiedenis, en die maakte een echo.
Nee hoor, je hebt een miskraam gehad, de baarmoeder is mooi schoon!
Ik had het vruchtje nog niet verloren, dat wist ik zeker!
Met 6 weken is dat al zo groot, dat ik het met het blote oog gezien zou moeten hebben.
En ja hoor, 3 dagen later verlies ik pas de vrucht.
Ze kunnen niet alles zien op de echo, en vooral niet in zo'n vroeg stadium, omdat er nog geen vruchtwater is, en geen botstructuur.
Je moet dus niet schrikken, als je opeens een vreemd boonvormig klompje verliest, dat is de vrucht, en het kan best, dat je die ook nog niet verloren bent.

Veel sterkte!
Groetjes mamarovileur (Nicole)

hoi nicole,

dat lijkt me ook heel erg. als je eerst een vroeggeboorte meemaakt en dan een miskraam. willen jullie het nog verder proberen of niet????

ik heb na me miskraam neit meer gevloeid. en ben nu dus 3 dagen overtijd. vandaag een test gedaan maar die was negatief. zegt niks want dat waren me vorige ook en toen was ik ook zwanger. als er niks veranderd doe ik er volgende week nog een. maar ik weet zelf niet of ik het vruchtje verloren ben. volgens de arts zag het er verder van binnen mooi schoon uit. maar stel je betn het vruchtje nog niet verloren,word je dan ook niet ongesteld????? ik weet dat me menstruatie van de regel kan zijn nu,maar stiekem hop ik toch dat het raak is.

veel liefs dolfijn (angela)

Hoi dolfijn889,

Het was geen vroeggeboorte met mijn zoontje, maar een voldragen zwangerschap, maar dat maakt nu niets uit.
Ja, we wilden graag nog een kindje, en 6 maanden na die miskraam was ik opnieuw zwanger.
10 mei jl. ben ik bevallen van een kerngezonde dochter.
Bij haar zwangerschap, gaf de test ook lang negatief aan,pas toen ik 3 weken overtijd was was de test positief.
Het gebeurd dus wel vaker.
Veel succes deze spannende dagen!

O ja, Dolfijn889!

Nog bedankt voor het bezoeken van de pagina van mijn zoontje Rody*!

En voor de reactie op dit forum bij: even voorstellen mijn verhaal!

Liefs mamarovileur

hoi mamarovileur,

graag gedaan hoor. ik vond het echt een hele mooie site.
lijkt me erg vervelend als je je zwangerschap al helemaal voldragen hebt.het is zoiezo vervelend als je je kindje moet afstaan op wat voor manier dan ook.

de vorige testen waren bij mij allemaal negatief. ik wil morgen weer een test doen en kijken wat daaruit komt. voel me wel zwanger,maar miss wel omdat ikhet zo graag wil???

heel veel liefs

nou wilde het toch even laten weten. ik had een test gedaan en die was positief,maar het stipje verdween ook ineens weer terwijl de test aangaf al klaar te zijn. de ha had dus nog een test gedaan en die was negatief. nu had ik net op het toilet er een heel klein beetje bloed tussen zitten,dus ik denk dat iik gewoon me menstruatie krijg. erg jammer maar ok. nieuw jaar nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen denk.

Jammer,
Ik dacht echt toen ik zag dat je weer een bericht had geplaatst, dat je zou vertellen, dat je zwanger zou zijn.
Aan de andere kant heb je nu wel zekerheid, want die onzekerheid lijkt me vreselijk.
Ik hoop dat je toch een fijne kerst tegemoet gaat , en volgende ronde inderdaad weer een kans!

Liefs Nicole

hoi nicole,

ik had dat idd zelf ook gedacht door die ene positieve test. maar goed het mocht niet zo zijn. volgend jaar beter dan maar. meid in ieder geval hele fijne feestdagen en tot snel.

veel liefs angela

Terug
Bovenaan