A
Anoniem
Guest
Hoi hoi, wat erg dat je dit moet meemaken. Ik heb hetzelfde vorig jaar meegemaakt.
Waarschijnlijk was dat van een tweeling, maar zeker konden ze dat niet zeggen.
Bij mij is het nooit levensvatbaar geweest, of dat er dus een hartje heeft geklopt.
Ik wist dit bij negen weken en bij dertien weken is het weggehaald omdat het niet vanzelf kwam. Ik ben toen gecurreteerd, en dat is me echt heeeel goed bevallen!
Tuurlijk is het naar en eng als je op die operatietafel ligt, maar ze zijn erg lief voor me geweest en ik ben onder narcose gegaan zodat ik er niks van merkte.
Achteraf een beetje bloedverlies, maar weinig last gehad.
Ik werd na ongeveer dertig dagen weer keurig ongesteld en daarna ben ik weer zwanger geraakt!! Nu ben ik bijna 32 weken zwanger en het gaat hartstikke goed.
Alleen het onbevengene is er wel vanaf, vooral de eerste weken.
Een kindje neem je niet, die krijg je, daar ben ik me wel van bewust!
Heel veel sterkte met je besluit, en ik kan veel mensen die dit hebben gehad en die een
"goede"curretage ondergingen.
Laat je nog wel iets van je horen??
Groeten Alida
Waarschijnlijk was dat van een tweeling, maar zeker konden ze dat niet zeggen.
Bij mij is het nooit levensvatbaar geweest, of dat er dus een hartje heeft geklopt.
Ik wist dit bij negen weken en bij dertien weken is het weggehaald omdat het niet vanzelf kwam. Ik ben toen gecurreteerd, en dat is me echt heeeel goed bevallen!
Tuurlijk is het naar en eng als je op die operatietafel ligt, maar ze zijn erg lief voor me geweest en ik ben onder narcose gegaan zodat ik er niks van merkte.
Achteraf een beetje bloedverlies, maar weinig last gehad.
Ik werd na ongeveer dertig dagen weer keurig ongesteld en daarna ben ik weer zwanger geraakt!! Nu ben ik bijna 32 weken zwanger en het gaat hartstikke goed.
Alleen het onbevengene is er wel vanaf, vooral de eerste weken.
Een kindje neem je niet, die krijg je, daar ben ik me wel van bewust!
Heel veel sterkte met je besluit, en ik kan veel mensen die dit hebben gehad en die een
"goede"curretage ondergingen.
Laat je nog wel iets van je horen??
Groeten Alida