mmmm,na 10 weken nog steeds niet ongesteld!!!

Wanneer komt het nu???!!!!
Ik zit er echt op te wachten. Ik dacht dat mijn lichaam het wel weer
snel zou oppakken maar wachten duurt lang....
Ik wil eigenlijk eerst een keer ongesteld worden en dan pas weer aan de pil gaan.
Hoe ging het bij jullie???
Groetjes, Alida.

hoi,
ik was na 8 weken weer ongesteld (geef flesvoeding). maar ik heb ook al van meiden op dit forum gehoord die ook met 10 weken nog niet ongesteld zijn, er is volgens mij geen peil op te trekken....
ik zou zeggen: wees blij! ha ha! (het was namelijk ook veel heftiger dan voorheen)

groetjes,
daphne

hoi,

ja raar he? ik ben nu precies 10 weken geleden bevallen en ook nog niet orgi geweest. Ook heb ik maar 4 weken gevloeid. Maar ik mis het niet hihi. Heb zelfs nog niets eens zin in seks gehad.

grt suuz mv joshua 8-2-07

volgens mij blijft je ongi weg als bv geeft....als je ook minstens 5voedingen incl nachtvoeding geeft ben je ook beschermt zeg ma..

mijn dochter is 14wk en ook nog niet ongi!! ik geef ook bv!

xxx

Als ik zo lees van veel meiden kan het erg lang duren.
Ik ben na 8 weken weer begonnen met de pil zonder mijn menstruatie af te wachten. Werd toen gelijk ongesteld en  heeft ongeveer 2,5 week geduurd  Morgen begint mijn stopweek weer, dus ik ben benieuwd.

groetjes Sonja

Hoi,

Het kan inderdaad 3 mnd. duren, óók als je flesvoeding geeft!
Let wel op: ik las hier ergens dat je beschermd bent als je bv geeft (5x + nacht), maar dat is niet helemaal waar. Ik heb mijn dochter (nu 5 jr) bijna 6 mnd alleen maar bv gegeven, maar was al 6 wkn. na de geboorte weer ongesteld. Bij mijn zoon idem dito!
Dus let op, anders word je misschien niet eens ongesteld en heb je over een jaar weer een hummeltje erbij

Nu na de tweeling (12 jan 07) ben ik na ruim 8 wkn. weer ongi geworden. Het kan dus per persoon én per bevalling erg verschillen...

Groetjes, Esther.

Hoi,

Ik was na ruim 12 weken een soort van ongesteld: veel lichter dan normaal en het duurde ook korter. Het heeft bij mij dus duidelijk even tijd nodig om weer op gang te komen.

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan