mmmm,na 10 weken nog steeds niet ongesteld!!!

ik ben  3 weken na de bevalling weer aan de pil begonnen.eerst 1 zonder stopweek,de maand erna gewone microginon en werd netjes in de stopweek ongesteld.en hoe!

Heel apart, maar juist vandaag word ik ongesteld!!!!!
|Het helpt zeker om er eerst iets over te schrijven, hihihi.
Nu ben ik een keer blij met mijn ongesteldheid....
Ben benieuwd of het ook heftig wordt.
groetjes, Alida en Fenna. *(ZIT OP SCHOOT MEE TE LEZEN!oeps capslock stond aan......

hoi,

nou,hier al maanden niks! Heerlijk eigenlijk. Ben 1 december bevallen - bijna 5 maanden geleden dus - en nog steeds niet 1 keer ongesteld geweest!!
Ben 6 weken na de bevalling wel begonnen met Cerazette - die pil heeft geen stopweek en je hebt meestal geen bloeding.

Het enige bizarre eraa,n vind ik, is dat ik niet kan weten (denk ik althans) of ik zwanger zou zijn. Want mijn lijf is nu nog ronder, zware borsten door het bv, en geen menstruatie - dus ik zou het echt niet doorhebben als ik zwanger zou zijn (wat overigens niet de bedoeling is, anders zou ik die pil niet slikken natuurlijk.)

doeg,
Lara
mv Kyran & Isis, 1-12-2006

Hoi,
nou, Quinn wordt zondag 3 maanden en nog niks te zien. Wel krampjes en zo, maar het echte werk nog niet. Helaas zou ik bijna zeggen.
Gek he, dat je daar nu op kunt zitten wachten.
Groetjes Veerle

Ik gaf ook bv (kolfde) maar werd na 8 weken weer ongesteld. Een vriendin van mij gaf ook bv (het eerste jaar) en werd pas na 11 maanden ongesteld. Volgens mij is dat bij iedereen verschillend.   Groetjes Mikkie.

ik werd na mijn zoontje's geboorte pas na 5 mnd voor het eerst weer ongesteld. ik gaf volledige bv. overigens moet je wel degelijk voorbehoedsmiddelen gebruiken om zeker te weten dat je niet weer zwanger wordt! je bent niet volledig beschermd.

ik vond het trouwens een welkome toegift, die 5 maanden zonder menstruatie. heerlijk. ben benieuwd hoelang het deze keer wegblijft. hopelijk net zo lang.

greet

Terug
Bovenaan