Mn baby wordt GEK, help!

Misschien is er meer aan de hand? Is ze allergisch voor koemelk? Of heeft ze een kramp in de buik? Misschien door de Johannes brood pit meel. Mijn zoontje raakte daar ook overstuur van. Probeer verder even te stoppen voordat ze overstuur raakt. Even een korte pauze voordat ze weer verder gaat. Een flesje gaat maar door en door, terwijl dat niet altijd het beste is voor je buik.

Ik denk dat ik de oplossing heb, dames...
Het kan blijkbaar voorkomen dat een baby ineens de speen van het flesje (waar je al 7 weken mee voedt) niet meer accepteert.... Ik heb dr. Brown flessen met een smalle speen. Ik heb een bredere geprobeerd en ineens was er niks meer aan de hand... Echt heel bijzonder... Ik hoop dat dit de oplossing was en ik niet over 2 dagen weer met een hysterisch kind zit haha! Dankjulliewel voor het meedenken!!

Oh dit hebben wij ook gehad, maar dan gewoon dat ze een nieuwe speen wilde ? je moet ze 1x per zoveel week vervangen maar dat gaf onze tutholaa dus zelf aan ??

Een nieuwe fopspeen of nieuwe speen op de fles?
Ik heb wat onderzoek gedaan en het zou zomaar kunnen dat ze inderdaad de speen van de fles niet prettig vindt.... Ik heb nu een paar verschillende flesjes met verschillende grootte speen gekocht, komt morgen binnen.... Ik hoop dat dit de oplossing is!

Terug
Bovenaan