Mn buik jeukt zo!

Hallo
Hebben jullie ook zo erg dat je zo een jeuk aan je buik hebt?echt niet leuk meer!mn zus heeft het ook gehad en kreeg daarna striae.hoop zo dat ik dat niet krijg.nu net die laatste weken.zou er zo van balen!maarja als het zo is ook niks aan te doen.deed mn buik altijd al insmeren maar heb nu een echte anti striae creme gekocht hoop dat het helpt.hebben jullie al veel last van striae?
liefs jootje

Hoi hoi,

Sinds gisteren wordt ik ook helemaal gek van de jeuk aan mijn buik. Heb ook helemaal uitslag/ rode bultjes op mijn buik gekregen.
Tot nu toe heb ik geen striae. Ga ook maar wat fanatieker smeren, zou ook wel erg balen als nu op het laatst het nog "fout"gaat en ik toch een zebra wordt( heb al olifanten poten van al het vocht wat ik vast hou en vind 1 dier genoeg!)

Had ik ook en een paar dagen later barstte hij open...striae!! Grrr! Wat baalde ik daarvan zeg. Met 38 wk nog even.

Na een jaar zijn de strepen wit en zie je ze minder goed.

Sterkte ermee!

Hier ook een zebra in opkomst, wordt elke dag erger, het is nog alleen onderaan, als het daar blijft dan zal het te verbloemen zijn met een bikini broekje maar ik krijg ook flinke richting mijn rug, net voorbij mijn heupen zeg maar.
Ik heb elke dag gesmeerd maar het heeft zo weinig zin, je hebt er aanleg voor of niet.

Voor de jeuk moet je iets gebruiken met menthol poeder erin, dat verkoelt, en anders gewoon lekker krabben hahaa.
Hier ook kleine rode plekjes, en nog steeds veel haar hahah.

liefs nath

Heb de hele zwangerschap al jeuk aan mijn buik. Ik smeer de zalfjes als een gek op het bolletje, Maar sinds mijn eerste groei in de buik begonnen zich de eerste streepjes al te komen. Ze komen nu tot boven mijn navel.

Leuke benaming 'zebra'.... Denk maar dat ik het best wel erg vind.... kan nooit meer een bikini aan doen :(

Maar van de andere kant.... Ik heb de hele zwangerschap (bijna) geen kwaaltjes gehad.... dus moet de streepjes maar voor lief nemen.

Het belangrijkste is dat alles gezond groeit etc...
Dan maar een paar streepjes op mijn ooit o zo mooie buikje :( (heb de navelpiercings ook maar al eruit gehaald.... die worden toch nooit meer vertoond)

Liefs

Met de zwangerschapsbegeleiding werd er ook al verteld dat straie ervelijk is. Het is dus niet zo dat als je die dure troep er op smeert dat je het dan niet krijgt. Wel kun je je huid iets soepeler houden door het smeren en het helpt tegen de jeuk. Bij mij blijft de straie op mn buik nog wel weg, maar op mn boven benen zie ik de tekenen er al wel van. Zit nu op 29 weken, dus nog alle tijd om straie te krijgen.. :)

Liefs

bij de eerste begon het ook zo! tot week 36 geen streepje, toen begon de jeuk! met 38 weken de eerste strepen en uiteindelijk nog wel een paar erbij!
enorm veel is het niet geworden en nu ik zwanger ben van de 4e heb ik nog niet enorm veel, paar streepjes maar wel elk kindje een nieuw streepje erbij!
ach ik neem het maar voor lief maar toch stoort het mij ook wel hoor!

liefs

He meiden,

Ik heb verschrikkelijke jeuk gehad. Het was net of ik één grote muggebult op mijn buik had. Ik had ook heel veel bultjes op mijn buik.

Ik smeerde altijd met een anti striae creme en waarschijnlijk was ik hier overgevoelig voor. Overgegaan op Bio Oil en nu gaat het goed. Ik heb wel een droge huid, gelukkig nog geen striae. Maar inderdaad, je kan het niet tegenhouden met dure cremes.

Het kan ook hormonaal zijn... Misschien is het handig als je de verloskundige eens vraagt!

Sterkte met de jeuk!!!

Terug
Bovenaan