Mn buik jeukt zo!

Vervelend die streepjes.

sinds afgelopen 2 weken jeukt mijn buik inderdaad weer!. Links en recht van mijn navel is het een streepjes landschap en heb nu ook stipjes aan de zijkant van mijn buik.
Het is idd erfelijk, mijn moeder heeft ook straie, ze worden wel witter maar echt veel kan je er niet aan doen.
Ik smeer wel met Bio-oil maar het wordt niet minder ofzo. Verder heb ik weinig zwangerschaps kwaaltjes gehad, dus moet dit er maar bij nemen.

veel liefs
Marloes

Ik heb het gelukkig (nog) niet op mijn buik, bij mijn zussen viel dat ook wel mee geloof ik. Ik heb het wel een klein beetje op mijn borsten, maar niet heel overdreven of hinderlijk. Maar ja, hoe minder hoe beter natuurlijk!

Wat ik wel heb is dat ik sinds ik zwanger ben veel meer moedervlekjes krijg overal, heel raar. Mijn zus had dat ook. Weet niet hoe dat komt.

En puisten, bah!

@Blossom...

"puisten bah" bedoel je dan veel kleine met een geel dopje erop? Ik zit onder bij mijn decollete in mn gezicht eigenlijk niet.

En ik had al veel moedervlekkken maar ik heb al een paar gehad die zijn gaan uitsteken en loslaten, niks ernstig, hoor!

Inderdaad, mijn decollete zit er vol mee terwijl ik dat normaal helemaal niet heb! Heel raar. En inderdaad, die moedervlekjes worden een soort uitstulpinkjes die je er zo aftrekt.

Rare jongens die hormonen...

Hier al wel de hele zwangerschap jeuk aan mijn buik, maar nog geen striae...
Wat niet is kan nog komen natuurlijk, maar ik hoop eigenlijk dat mijn buik glad blijft ;-)

Nog 4 weekjes volhouden en dan zal de spanning op de buik weg zijn. Tot die tijd blijf ik gewoon lekker smeren (al ben ik daar ook niet zo heel erg consequent in...)

hoihoi,

jeuk heb ik af en toe maar het valt gelukkig nog wel mee.
striae heb ik al vanaf de vorige zwangerschap.. haha.. tja je buik word groter en smeren helpt vaak toch niet.. ik moet eerlijk zeggen ik kan er wel om lachen.. vind het niet erg.. je krijgt er iets onzettends moois voor terug dus dan heb ik die striae er ook nog wel voor over.. mijn verloskundige zei bij de eerste ook al dat ik een mooie gestreepte zebra was:p.. ze gaan wel vervagen na je zwangerschap en dan worden het meer witte strepen. dus zie je het iets minder goed.. ;)

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan