mn bv loopt trug...

herkenbaar verhaal.ik heb er veel info op internet over gezocht en het blijkt inderdaad veel voor te komen rond de 4 maanden. bij mij gaat het al weer goed.

bijvoeden begin ik (nog) niet aan want dan zal de bv helemaal snel teruglopen vrees ik.

wat ik wel doe: dus toch vaker aanleggen, en weer even goed opletten op het aanleggen want daar waren al weer wat slordigheden ingeslopen en borstcompressie aan het einde van de drinksessie om de vette achtermelk er goed uit te 'werken'.

hoi.
kom van het april forum. mijn meissie is nog maar 6weken en bv gaat tnt goed. mijn zoontje van 3 heb ik 11 maand gevoed en als ik een dipje had dan ging ik aan de "kaboutertjes thee". Dit is thee van het merk piramide en is kruiden thee. bevat venkel, anijszaad, groene rooibos en kaneel. dan zette ik een grote kan vol en die dronk ik dan op gedurende de dag. dit een aantal dagen. Zelf heb ik het idee dat het helpt. of het echt zo is weet ik niet maar het smaakt wel goed dus misschien het proberen waard?

hee

dat is herkenbaar en erg vervelend
bij mij is het zodanig terug gelopen dat borstvoeding geen optie meer was
vond ik vreslijk!!

die thee werd mij toen ook geadviseerd
helaas voor mij al te laat

en echt voldoende  drinken en rusten

inmiddels ben ik gewend om flesjes te geven
en daar geniet ik nu ook van
en ook erg leuk voor de papa

maar toch hoop ik dat het weer gauw bij je op gang komt
bv is toch het beste voor de kleine

heel veel succes

Ik heb ook de vier maanden dip gehad hoor... Soort regeldagen en een driftig kind dat niet goed hapte.
Mijn advies: even doorzetten, veel rust, veel drinken. Ik weet niet meer wie zei "weekend in bed" maar dat is natuurlijk helemaal een fantastisch advies.
Probeer het iig, als 't niet werkt kan je altijd nog stoppen.
Tenminste, als  je bv wilt blijven geven. Ik wilde ook niet stoppen en nu gaat 't weer goed.
Gr Irene

Terug
Bovenaan