mocht niet zo zijn

Hoi Nathalie,

Zat even aan je te denken en was benieuwd hoe het met je ging?? Weet niet of je hier nog meeleest maar wilde nog even laten weten dat je in mn gedachten bent. Hoopo dat je veel mensen om je heen hebt die je kunnen steunen en die je verdriet begrijpen......Nogmaals sterkte meis...x

he meiden.

tuurlijk lees ik nog mee, maar moesten het even over ons heen laten komen.
bij de gynaecoloog was alles goed, over een week nog een keer bloed prikken om te kijken of men hormoon nog meer gedaald is. Ze zag namelijk een massa buiten de baarmoeder, wat toch kon duiden op buitenbaarmoederlijk, maar men hormoon was zo laag dat het haast niet mogelijk is. Wel fijn dat ze het toch zeker willen weten.

Dus nog een weekje wachten dan mogen we weer onveilig klussen, we hoeven geen ongesteldheid af te wachten. En we hopen inderdaad gewoon aan te sluiten bij het juli/augustus mamaclubje. natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

Wil jullie bedanken voor alle lieve berichtjes, dat doet ons goed. men mannetje leest graag over men schouder mee.

liefs nath

Nathali en man.

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Verschrikkelijk nieuws.. En ik hoop ook dat je de volgende rond gewoon zwanger bent meid!!

Gr Mama v Aimée

Terug
Bovenaan