Model.....!!!!

hoi hoi,

iedereen de wibra folders in de gaten houden.....Yoëll gaat morgen zijn eerste fotoshoot maken...

ze hebben me gevraagd of ik hem niet als model wou laten staan dus heb ik hem zondag in geschreven en maandagochtend belde ze me al......ben heel benieuwd en vind het reuze spannend....mijn kleine man als model....haha

nou dit moest ik ff kwijt

Hoi,

Wat leuk!! Mijn vriend en ik zitten ook wel eens te denken, van dat zou echt wat voor  Chelsey zijn, maar we weten eigenlijk niet waar we moeten zijn....haha, je vind natuurlijk je eigen kindje altijd super mooi en een echt modeletje!!

groetjes Elise en Chelsey

haha bedankt voor de leuke reacties.....en ja je vind je eigen kindje natuurlijk altijd het mooist....maar goed na alles wat we hebben meegemaakt met yoëll is het natuurlijk ff leuk dat dit er zo ineens tussen door komt.

we hadden hem op verzoek inlaten schrijven bij een modellenbureau...we hoefden geen inschrijfgeld of iets dergelijks te betalen zoals je zo vaak eens hoort dus we hadden niks te vrezen....

En we zijn natuurlijk supertrots...maar laten we eerst maar eens afwachten als ie er morgen wel zin in heeft haha....

Groetjes Denise mv Yoëll

Wat ontzettend leuk en wat zal je trots zijn!!!!!
Wij hebben er zelf ook wel eens aan zitten denken.
Welk fotomodelburo is het.
Vind het wel leuk om Danique ook in te schrijven
Je weet maar nooit

Liefs Ilse

Terug
Bovenaan