Model.....!!!!

We hebben hem ingeschreven bij My Models, momenteel hebben ze een babystop maar je kunt hun website altijd in de gaten houden hoor. Het is wel in Zwolle en je moet op een uurtje afstand wonen.

Liefs Denise

Wat superleuk, zal het krantje zeker in de gaten houden.
Roos onze oudste dochter heeft 2x model gestaan voor V&D en voor CakeWalk, bij de eerste was ze een paar weken oud bij de tweede een paar maanden, en was ze zelfs op de site te bewonderen dus ik weet hoe trots je je voelt, gaaf hé.
Linde heeft nog geen ambities in het vak, hahaha.
Tip voor mama's omgeving Vught, bij mij tegenover zit No Point studio's.
Zij maken foto's voor o.a. Prenatal en vragen ook altijd modellen.
Kijk anders even op de site van Prenatal!
Gek genoeg heb ik mijn meiden nooit inschreven, zal toch maar eens doen.
groetjes Danielle.
En Denise succes met de carriere van je kleintje.

Hey meiden,

Het was heel leuk gister hoor....maar wat ging het er officieel aan toe....was echt in zo`n proffesionele fotostudio en er was nog een model die de moeder moest spelen maar dat mens was alleen maar met zichzelf bezig en ze zei de hele tijd bijna nix tegen Yoëll...dus af en toe moest ie wel huilen enzo...maar op zich ging het heel goed hoor...
Alleen vannacht heeft ie de hele fotoshoot weer meegemaakt haha dus hele nacht zijn we bijna wakker geweest en vandaag was ie ook nog ietsiepietse vervelend..

Eind maart begin April komt ie in de folder te staan....en het waren best leuke kleertjes hoor maar ik ben beniewd wat ze ervan gaan plaatsen.

We kregen wel te horen dat Yoëll fotogeniek was en dat ze hem wel vaker zouden willen boeken....maar goed ik weet niet of ik dat wel leuk vind.....tis best druk voor zo`n kleintje...

We zullen zien hoe het gaat lopen...haha

Liefs Denise

Terug
Bovenaan