Moe en verdrietig.....

Altijd klote als die kleintjes niet lekker in hun vel zitten!
En je moet je zeker géén slechte moeder voelen!!!! Je probeert te doen wat goed voor hem is toch!

Misschien een idee om de kids een middagje (of nacht)  uit te besteden aan oma of zo? Kun jij ff bijtanken. Waarschijnlijk  zie je het dan al snel wat zonniger in.

Sterkte!

X Linda

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.....
Ik lag er gister vroeg in en heb met mijn oordopjes in geslapen. Lekker bij getankt dus. Bas was vannacht ook rustiger volgens mijn man. Hij heeft twee keer een flinke hoestbui gehad waardoor hij even onrustig was, maar geen huil en krijs buien vannacht.

Vanmorgen was hij in goede doen. Hopen dat het zo blijft en hopelijk vannacht weer een rustige nacht.....

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Wat heerlijk dat je even hebt bij kunnen tanken. Soms heb je dat echt even nodig om er dan weer vol goede moed tegen aan te kunnen. Als ik te moe ben dan ga ik vaak even met Marissa slapen tussen de middag, maar voor jou is dat dus lastiger met nog een grotere dochter. Ik hoop voor je dat het vanaf nu beter gaat 's nachts. Nog even een kleine tip, Marissa heeft een paar weken geleden ook verschrikkelijk gehoest. Wij hebben toen aan 1 kant blokken onder haar bed gezet zodat ze schuin lag. Het hoesten was daardoor meteen over.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan