Moe enzo

Vandaag ben ik (denk ik) precies 5 weken zwanger en dat is te merken.....ik ben zo verschrikkelijk moe dat ik elk moment in slaap zou kunnen vallen, niet normaal! Er komt echt niets uit m'n handen. Verder heb ik af en toe steekjes in m'n linkeronderbuik, heb ik het overdag ijskoud en 's nachts bloedheet. Gelukkig nog niet misselijk maar wel sneller een hongerig gevoel. Al met al zijn dat voorlopig genoeg seintjes dat m'n lichaam hard aan het werk is.
Hoe gaat het met de rest?
 
Moeheid valt hier eigenlijk nog reuzemee... wel heb ik sneller honger maar wordt niet misselijk als ik niet op tijd eet. Wel af en toe 's morgens een beetje wee... klein beetje maar en ook niet eens elke ochtend. Borstenpijn gaat en komt, niet echt heel pijnlijk. 's Morgens tandenpoetsen is niet te doen... ga zo over mijn nek..Kortom hier ook wat klachtjes maar nog allemaal zo goed te behappen dat ik soms echt twijfel of ik wel zwanger ben. Maar goed... na een duidelijke positieve test en geen bloed, moet ik toch geloven dat het echt weer zo ver is... maar ik zou wel wat meer klachten willen hebben. Groetjes
 
Hou op schij-uit
Ik ben ook vreselijk moe, lig halve dag op de bank en als ik iets gedaan heb lijk ik wel een oud lijk zo moe en buiten adem ben ik dan.
Ik ruik ook alles veel beter, koken is altijd een drama, dan heb ik gegeten en gedronken. Ben ook wel de hele dag misselijk.
Ik had dit mijn middelste ook dus het zal wel een jongen worden :-D
 
Hier is de moeheid ook wel toegeslagen.... Ben echt uitgeput na een dagje werken.Verder niet heel veel kwaaltjes gelukkig. In de ochtend ook wel wat weeig ja, gek gevoel.Haha en die luchtjes Anneloes.... Ik wordt echt gek van dat ik alles zo goed ruik, maar ik wordt er niet misselijk ofzo van, dat is wel vervelend bij jou zeg.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan