moe futloos

ik heb een vraagje aan de moeders die lang borstvoeding geven of hebben gegeven.

ik ben de laatste maanden zo ontzettend moe en futloos kan het niet warm krijgen slechte en zo nog meer dingen
kan dit komen omdat stephan gewoon steeds meer van me neemt kwa borstvoeding of moet ik de reden ergens anders zoeken

hmm typen ging niet lekker telefoon he even over nieuw

ik heb een vraagje aan de moeders die lang borstvoeding geven of hebben gegeven.

ik ben de laatste maanden zo ontzettend moe en futloos kan het niet warm krijgen slechte eetlust en zo nog meer dingen
kan dit komen omdat ethan gewoon steeds meer van me neemt kwa borstvoeding of moet ik de reden ergens anders zoeken

Ik heb hetzelfde, Micah krijgt ook nog steeds borstvoeding. 3x per dag. En idd wat je zegt, ik heb het ook constant koud, voel me moe en futloos, het enige verschil is dat ik het gevoel heb alsof ik kan blijven eten, de hele dag door. Ik denk dat het wel door de BV zou kunnen komen, al weet ik het natuurlijk niet zeker. Micah is nu 9 maanden, en ze zeggen altijd 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren. Nou, die tijd is voor mij voorbij en ik voel me vaak nog steeds belabberd. Ik ben nu wel weer gaan sporten en ik moet zeggen hier krijg ik af en toe al wat meer energie van.
Hoop voor je dat het snel beter gaat.
Groetjes

Oh ja, slik je al multivitamine, anders kan je dat eens gaan proberen.

ik heb altijd de fles gegeven, maar herken jullie ´klachten´ wel...ik kan ook heel de dag door eten en ben vaak door en door koud.
Ik ben ook snel en veel moe, Noa is bijna 10 maanden, dus ben ook helemaal ontzwangerd.

als iemand tips heeft?

herken het wel hoor, ik blijf maar afvallen ben constant moe, kan me niet meer herinneren dat het bij de andere 3 zo was wel het afvallen. probeer gewoon te slapen/rusten als het kan, eet gewoon lekker ongegeneerd en doe een vestje aan tegen de kou. denk dat hetniet alleen met de bv te maken heeft maar ook met de gebroken nachten en vernadering van leven. ik zou zeggen zomer kom maar snel :)

een vest helpt niet dat is het vervelende ja een deken helpt wel maarja om nou de hele dag onder een deken te liggen is ook niet alles..
en afvallen doe ik niet meer ik blijf al een tijd hangen op 75kilo.
ik heb juist weinig eetlust moet me verplichten tot eten
en slapen tja lig tussen 9 en 10 in bed als ik al niet eerder in slaap ben gevallen op de bank..
maar ben ook zo snel duizelig moet absoluut niet te snel op staan of snelle beweging maken want dan gaat het tollen bij mij of word ik zwart voor me ogen.

ben zelf als meer fruit gaan eten voor de vitamientjes

heb echt z'n gevoel als je krijgt als je gaat voeden dat lome gevoel alleen ik heb het de hele dag

hee, ik heb 1 dag borstvoeding gegeven. maar heb t ook hartstikke koud nu ook hoor!! en ben ook hele dagen moe.
denk dat het door gebroken nachten komt enzo.
echt totaal niets helpt om me warm te houden. ik lig meestal ook tussen 9 en 10 in bed. tenzij alicia het leuk vind om om 9 uur weer wakker te worden. en pas om 1 uur weer wil gaan slapen

Terug
Bovenaan