moe futloos

maar je wordt toch 1 keer wakker snachts dus slaap je niet door en wat dat tollen betreft zou je ijzer gehalte laten opmeten, had ik namelijk ook last van en toen bleek mijn ijzer weer te laag te zijn, en tja een hele dag deken om zie je nu al zitten :)

zou echt je ijzer even laten controleren.

hopelijk gaat het snel over en heb je het niet meer zo koud als de echte winter begint

En ik dacht dat het aan mijn zwangerschap lag hahahah. Dus ik heb het ook. Geen borstvoeding maar wel zwanger. ijzer is inderdaad wel even goed om na te laten kijken. Kan nooit geen kwaad en is zo gebeurd.

@kelly. Ik maak al sinds mijn 16e niet langer dan 3 uurtjes achter elkaar. Nu ik zwanger ben heb ik daar last van maar anders nooit. En heb altijd energie zat gehad. Dus die theorie gaat niet op.

Hier hetzelfde heb het ook met mijn dochter gehad toentertijd, ik ben nu ook aan het afbouwen... nog maar een paar daagjes....... tjonge wat ga ik het missen! Zie als een berg op tegen de laatste, ga vast zitten janken...... nou ja, heb het 8 mnd volgehouden! @trots op mij!!

Meid,

het is toch wat... wat die kleintjes wel niet van je vragen.....
Ikzelf geef al vanaf dag 1 flesvoeding. maar ook ik kamp met kwaaltjes... heb ook geen eetlust, ben snel duizelig en enorm moe..... ik kan hele dagen wel liggen slapen. alleen jorn denkt daar anders over, dus kan dat niet.
ik heb het in tegenstelling met jou dus absoluut niet koud. ik sta eerder in de brand... het is nu best erg koud buiten en ik loop in shirts met 3/4 mouwen... of in een t-shirt...
Zou het misschien ook allemaal met ontzwangeren te maken kunnen hebben???? en al die slapeloze nachten werken ook niet goed op je lichamelijke gesteldheid.

wat betreft alle klachten op een rijtje, zou ik ff langs de ha gaan om bloed te prikken... heeft wel wat weg van bloedarmoede...
Probeer wel goed te eten meid. elke 2 uur ff wat... al is het de hele dag fruit. goed op jezelf passen, dan heeft ethan ook meer aan je!

Hoi,
Ik denk niet dat dit van de bv komt, eerder idd van ontzwangeren, minder slaap, enz
Van een te laag ijzer kun je ook de klachten krijgen die jij hebt, dus eet veel voeding met ijzer (rundvlees, courgette enz) en neem daar vit c bij (sinasappel, paprika enz) en laat idd even je bloed controleren, want dat tollen is niet echt normaal!!!

@esz, wat knap hoor, echt super 8mnd!! (waarom ben je aan het afbouwen trouwens?)

@supertje, het klopt wel wat kelly zegt, al weet ik niet of dat pas na 5uur is, maar je hebt een bepaalde lichte/diepe slaaptijd nodig om aan je rust te komen, al zijn er ook uitzonderingen, je hebt idd mensen die met een paar uur al voldoende uitgerust zijn, maar het merendeel heeft toch een uur of 8 nodig!

Terug
Bovenaan