MOE MOE EN NOG EENS MOE

hoi ik ben brien,
heb gisteren ondekt dat ik zwanger ben, ik ben 20 jaar heb al een zoontje van 14 maanden  we hebben het nog tegen niemand gezecht ik ben nog maar 5 weken ver weet ik door de dokter die mijn bloed heeft getrokken ik liet hem direckt komen natuurlijk.
vandaag wist ik het zeker ik ben zwanger ons eerste kindje gaat alles goed gaan ,bij mijn zoontje van 14 maanden maakte ik mij niet veel zorgen ik was te veel bezig met andere dingen zo als een woonst zoeken en meubels ik woonde nog bij mijn moeder en was alleen met mijn kind nu ik een vriend heb kan het geluk niet beter zijn ik zie hem heel graag en we hebben er alle twee voor gekozen om samen een kindje te krijgen we zijn een jaar samen mss is het te vroeg ik weet het niet maar het is alsof we al langer samen zijn.
ik heb zo veel te vertellen maar soms moet je dat met iemand anders doen dan met je vriend iemand die je niet kent en toch begrijpt daarom dit   dus   bedankt om het te lezen

Hoi Liza

klink erg bekend. Ik ben de eerste 11 weken ook gewoon bekaf geweest en lag zo'n 16 uur per dag in bed. (en dan nog moe zijn) Na de 11 weken werd het bij mij minder, ik ben nog wel sneller moe dan normaal en lig veel vroeger in bed dan voorheen, maar ik kan in ieder geval gewoon weer fulltime werken. Ik heb verder wel de luxe dat ik zwanger ben van de eerste. Ik ben ook eigenlijk helemaal niet misselijk geweest ed. Dus ik zie dit maar als het enige teken dat ik echt zwanger ben.
Sterkte met de vermoeitheid, en bedenk, het wordt echt minder. Het enige dat je kunt doen (volgens mijn vk) is er gewoon aan toegeven, je lichaam heeft het blijkbaar toch gewoon nodig.

Groetjes Natalie
(17w1d)

oja, mijn ijzergehalte is altijd heel erg hoog (meer dan 10, tussen 7 en 9 is 'normaal"voor een vrouw) en is dat nog steeds, dus bij mij had het niets te maken met een laag ijzergehalte.

Hier nog iemand die vrije avonden op de bank en in bed door brengt.
Voor ik wist dat ik zwanger was, dacht ik dat het de nasleep van buikgriep was,
maar waarschijnlijk toch de zwangerschap.
De eerste, dus kan meestal er wel aan toe geven.
Merk wel dat ik moeite heb met het volhouden van sporten,
ik train twee avonden per week vrij laat, en met teamsport kun je niet op andere tijden trainen. Daarnaast nog een avond salsadansen, dus ben erg blij met de feestdagen momenteel. Lekker in de tuin zitten en vroeg naar bed.
Wat ik wel lastig vind, mijn teamgenoten weten nog van niets!
Gelukkig las ik dat het waarschijnlijk wel over gaat, want hoe lang kun je volhouden dat je niet helemaal fit bent....

BORDER='0'>

hallo meiden
ben ik weer een keertje
het gaat wel ietsje beter met me maar om nou hele dagen te werken
nee dat hou ik nu ff niet vol
ben van de week naar de huisarts geweest om me hb te meten
nou die was 8,3 dus daar ligt het gelukkig niet aan
verder heb ik nog helemaal geen kwalen van me zw schap heerlijk eigelijk
mijn buikje gaat wel erg groeien nu hoor maar ja is ook wel leuk
ben zondag al weer 8 weken gaat eigelijk wel snel mag de 14e voor de eerste echo
echt spannend vind ik het maar mag al vroeg om half 9 dus gelijk aan de beurt spannend
en wanneer hebben jullie eerste echo???
gr liza :)

Mijn eerste echo is pas op 3 juni...
Gelukkig nu een lang weekend en met pinksteren weer,
zo gaat mei een beetje snel voorbij hoop ik.
Ben erg benieuwd of alles goed is.
23 mei de eerste afspraak met de verloskundige dus dat duurd ook nog even...
Zal geduld moeten hebben...

Terug
Bovenaan