Moe moe moe; 6 weken zwanger

<p>Goedemorgen allemaal,</p><p> </p><p>zijn jullie ook zo moe? Sinds een paar dagen niet voorruit te branden. Vannacht een nacht van 12 uur terwijl ik gisterenmiddag ook al heb geslapen. En nog steeds niet fit. </p><p>Begin me wat zorgen te maken, moet morgen wel gewoon weer aan het werk...</p><p>hebben jullie dit ook? En hoe pakken jullie dit aan? </p>

Dit had ik toen ook, zeker tot 15-16 weken..
Mijn dag bestond uit moe opstaan, vermoeid werken, kapot thuis komen, eten en in slaap vallen op de bank.
Enige wat je kunt doen is toegeven op de momenten dat het kan.. Vond dat toen heel lastig voor mijn vriend, maar had het echt nodig!
succes en probeer toch te genieten! 

Ik was ook zo moe, ik ben ondanks dat gewoon gaan werken, en pakte mijn ontspan momenten wanneer ik kon. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar bij mijn werk houden de kids me aardig bezig! 
Ben nu 16 weken zwanger, maar nog steeds best wel moe! 
Succes komt vast goed! 

Hooi lydia, ik ben even ver als jij en herken het compleet! Ik merk wel dat ik ook veel honger heb en dat spreiden van kleine maaltijden met langzame suikers wel wat helpt met beide klachten.  

Maak je geen zorgen het is heel normaal en een teken dat je lichaam hard aan het werk is. Ik kon de eerste 14 weken wel staand slapen.. soms was t zo erg dat ik twijfelde even achterin mijn auto te gaan liggen voor ik naar huis reed. Het gaat weer over en komt het laatste trimester weer gezellig terug 

Dank je wel! Dan hoef ik me geen zorgen te maken, en bereid ik me voor op nog een paar weken doorzetten! 

Ik was net van plan een zelfde soort topic aan te maken.. Nu zit ik op bijna 11 weken en de vermoeidheid breekt me inmiddels een beetje op. Concentratie is ver te zoeken en kan ieder moment van de dag slapen.. Ik heb een vrij stressvolle baan met veel verantwoordelijkheden, gelukkig geen lichamelijk zwaar werk maar moet de hele dag op scherp staan. 
Op mijn werk weet niemand het nog dus ook dat vind ik enorm lastig. De enige manier waarop ik het een soort van gered heb de afgelopen weken is vroeg beginnen omdat ik slecht slaap dus ben toch al vroeg wakker en dan een uurtje eerder naar huis. Gelukkig is mijn werkgever daar vrij flexibel in maar ook dat uurtje is blijkbaar niet voldoende.. 
Hoe doen jullie dit? Is het normaal om gewoon 5 dagen te blijven werken? Het is mijn eerste zwangerschap dus nogal onbekend op dit gebied en al helemaal niet gewend om zo moe te zijn dat ik er bijna scheel van kijk.. 

Terug
Bovenaan