Moe moe moe; 6 weken zwanger

Ik heb het met 7 weken al op mn werk aangegeven en ben iets minder gaan werken in overleg met mn leidinggevende. Rond 9 weken wisten de meeste collega’s het al, omdat ik zo moe was en iemand mij voor 10 dagen in het buitenland moest vervangen. 
Vond het niet leuk om op deze manier te vertellen, maar denk echt dat het belangrijk is dat je naar je lichaam luistert. Er gebeurd zo veel in je lichaam! 
Bij mij is er veel begrip vanuit mn collega’s en ze begrijpen dat ik een stapje terug moest doen. 
Het wordt als het goed is in je 2e trimester weer beter, maar zo ver ben ik ook nog niet. Al begint mn energie langzamerhand weer een beetje terug te komen! 

Je lichaam is hard aan het werk en verbruikt meer energie van je als je gewend ben. Gezond eten helpt!!! Veel vezels eten en fruit en groente. Daaruit haal je je energie en dan zul je je veel beter voelen. Dus geen dingen zoals wit brood want dat vult alleen maar, maar krijg je geen energie van. En slik je multivitamine? Ik slik mama compleet van davitamon. Wel prijzig maar voel me er super fit door! 

Terug
Bovenaan