moe moe moe en duizelig

even klagen hoor!
ik ben zo moe de laatste dagen echt niet leuk meer en ook nog duizelig.
nu ook als ik aan het typen ben best lastig.
dus ga zo maar weer bank hangen.
ook lastig heb al 3 kinderen en ja die vragen ook zo hun aandacht. voel me zelfs al schuldig dat ik minder er voor ze kan zijn. wil me nu wel weer al beterde voelen. er komt amper wat van het huishouden te recht. dus nu maar hopen dat het echt over gaat na 10 a 12 weken zwangerschap.
ben nu zo n 7 weken.
zo genoeg weer geklaagt.
groetjes van

Hier ook moe, vreselijk, ik krijg niets gedaan en wil alleen maar slapen!! En eten, daar heb ik nog wel energie voor.
Ik heb echt eetbuien waarbij ik alles eet wat los en vast zit, echt vreselijk! Wat dit moet worden, ik moet nog 7,5 maand!!

En ik hoop ook dat de vermoeidheid afneemt, wat ik heb ook twee kleintjes en er moeten echt dingen gebeuren, hier....

liefs

ik doe een moord voor eten...
ben ook erg moe en wil graag veel eten maar heb nergens zin in moet overal van kokken.

Ik ben blij dat ik niet als enige klaag :)
kus

Ook hier moe.... pffff en de dag gaat snel voorbij en ik doe weinig... ben af en toe echt in mijn eigen suffe wereld hoor... eten gaat er ook goed in... misselijk nog niet maar ik ruik alles... weet niet wat het is maar mijn reuk vermogen is zo sterk...

Ik heb 't ook hoor. Ik moest er even aan wennen om 's middags op de bank te kruipen, maar dat gaat nu al bijna vanzelf. En dat eten ja! Ik heb voortdurend zin in eten, maar ik weet nooit wat, want alles staat me tegen. Gelukkig geen last van overgeven.

liefs

Ook hier echte vermoeidheid. Heel de dag loop ik te gapen. Ik probeer wel een beetje bezig te blijven. Moet ook wel met 2 kiss en ik heb een eigen bedrijf.(2,5 dag in de week). Eten kan ik juist niet goed. Ga over mijn nek als ik al aan aardappels, vlees en groente voor 's avonds denk... Brood lukt pas vanaf een uur of 10 's ochtends... Verder ben ik niet echt misselijk ofzo. Hou t voorlopig maar even bij fruit en yoghurt.

Terug
Bovenaan