moe moe moe en duizelig

Ik was ook echt heel gaar maar ben nu sinds een week aan de mamavitamines en het voelt al veel beter. En eten..............ja de hele dag wel maar ik ga echt niet 25 kilo aankomen!!!! Ik houd het bij een extra broodje smiddag en wat extra groentes 's avonds. Hoop dat ik het volhoud ;-) zie me al struinen in de supermarkt LOL

ben niet de enige dus die zo moe is.
het eten smaakt me de ene keer wel en de andere keer niet zo. probeer nu telkens kleine beetjes wel wat te eten en te drinken misschien dat het dan ook iets beterde gaat.
iedereen dus ook succes met haar moeheid!
brood vind ik soms ook niet echt lekker dus eet soms gewoon even een cracker.
groetjes

ik voel me ook echt moe, het gaat met ups en downs. heb me deze week zelfs ziek gemeld...
gelukkig heerst de buikgriep, dus dat valt niet zo op.
ik probeer elke twee uur wat kleins te eten, een cracker of bakje yoghurt. ook voor het slapen gaan eet ik iets! dan ben ik 's morgens niet zo misselijk.
en een middagslaapje hoort er ook bij.
en af en toe wat rekken en strekken en kleine oefeningen doen, daar knap ik ook van op!
heel veel succes allemaal!

Gister andijvie gegeten (schijnt meer ijzer in te zitten dan spinazie). Nou kijken of het helpt tegen die duizeligheid.
En hoe doen jullie het met koffie??
Hoeveel bakkies mag je nou op een dag?
Ik ben een echt koffieleut en hoop toch dat ik het bij drie bakkies mag houden. Is het nou vanwege je bloeddruk, dat die omhoog gaat? Want ik heb altijd een lage dus dat zou niet zo erg zijn.
En bij mij werkt het echt tegen een inkakker.

ik heb geen flauw idee van koffie haha drink het niet.
vind het wel lekker ruiken, maar het drinken ervan nee dankje :)
ik heb met de vk gebeld in die zij af en toe ene dorpje. maar dat lust ik niet dus heb nu chips gekocht om zo nu en dan wat van te eten. en ze stuurt mij de bloedprik formulieren toe dan kan ik dat alvast na laten kijken ijzergehalte ook gelijk.
kunnen ze dat eventueel uitsluiten.

Nou ik ben ook echt zoooo moe !

Ben 7 weken zwanger maar voel me net een oude oma ! En idd soms ook duizelig als je te snel opstaat ofzo....

Ik heb me voor genomen als er tijd is gewoon lekker een rust momentje in te nemen :)

dus meiden ikzou zeggen pak je rust !

Terug
Bovenaan