moe, moe, moe...

Oooh ik ben steeds zo moe. Het lijkt wel alsof alle vermoeidheid er nu uitkomt ofzo. Sinds ik weer ben gaan werken is het sowieso een wankel evenwicht qua gezondheid (terwijl ik het werken zelf wel weer heel lekker vind hoor) . Ik voel me dan weer even een paar dagen fit en dan gebeurt er weer iets en dan stort ik weer half in. Heb veel hoofdpijn, nog steeds last van mijn nek en rug. Stemmingswisselingen. Kan ook niet echt genieten van de leuke dingen. Ben een beetje vlak ofzo.Heb zo een gesprek met de huisarts want ik ben ook al twee maanden met de pil bezig. Misschien ligt het ook wel (deels) daar aan. Gezellig is in ieder geval anders. Wil me zo graag een tijdje echt lekker fit voelen.Aan de kleine ligt het niet. Zij slaapt lekker door en is verder heel lief en vrolijk. Maar dat eerste jaar hakt er gewoon wel weer in. En misschien heb ik het hebben van drie kinderen ook wel een beetje onderschat...geen idee. Komt vast wel weer goed maar ik moest het ff van me afschrijven. Hoe gaat het met jullie allemaal? Groetjes mama3007
 
Heel herkenbaar! Hier ging t ook weer heel goed, nu echt weer een stapje terug. Weer middagdutje, veel last van mn bekken.. En dan heb ik er ook maar drie.. ;)
Hopelijk is t dipje snel weer over!
 
Net huisarts gesproken. Moet bloed prikken voor traagwerkende schildklier. Zou wel een hoop verklaren. Ook waarom die laatste kilo's er niet af gaan.

Bij jou dus ook ff een terug slag. Tsja het is toch wel weer pittig allemaal.
Loop je bij de fysio voor je bekken?
 
Terug
Bovenaan