Moe na hazenslaapjes

Oh wat heerlijk!! Zo ga je de “kleine” dingetjes wel waarderen he ?
Mijn zoontje is bijna 11 weken dus waarschijnlijk heb ik nog even te gaan haha.. Hoe laat gaat ze bij jou naar bed ‘s avonds? Hier is het ‘s avonds een drama, hij is klaarwakker en we krijgen hem vaak pas rond een uur of 11 in slaap... 

Hier gaat ze tussen 18:30 en 19:00 naar bed.. ook al is ze 17:30/17:45 pas wakker van haar late middagdutje, ik breng haar altijd rond die tijd naar boven en de fles van rond 18:30/19:00 in bed. Later heeft totaal geen zin, dan is ze oververmoeid en loopt vervolgens de hele avond onrustig. Hier heeft ze op de een of andere manier altijd goed geslapen na 19:00 's avonds, maar ik moet haar dan wel echt op tijd in bed hebben liggen. 
Ik hoop voor jullie dat de avonden snel rustiger verlopen!! 

Mijn dochtertje van 12 weken heeft precies hetzelfde (met reflux erbij). Ik geef er aan toe dat ze bij me slaapt hoe graag ik ook wat voor mezelf wil doen. Het maakt me aan de ene kant onzeker en aan de andere kant denk ik 'de wakker momenten worden alleen maar langer dus het zal wel goedkomen'. Voelt voor mij wel goed als ze voldoende slaap pakt voor haar groei. En nu wil ze nog lekker bij me zijn.
Doe vooral wat voor jou goed voelt! Geen kindje is hetzelfde en uiteindelijk doen wat we denken dat het beste is voor ons kindje. 

Terug
Bovenaan