moe...

hey dames..
ben ik nou de enige vroeg ik me af...Mila is nu bijna 6 maanden..slaapt al sinds 8 weken door tot s,morgens half 8..maar ik ben me nog moe steeds.
ik heb het in het weekend om half elf al helemaal gehad en door de weeks lig ik al helemaal vroeg te ronken..echt erg
hoe is het net jullie gesteld..enne komt het nog goed haha..?
groetjes piewie

Nou, ik ben ook al snel op hoor. Kian slaapt ook nog niet de hele nacht door, maar ik zou het liefst om 9.30 uur naar bed gaan. Vind dat alleen een beetje zielig voor Ruben, maar doe het toch een paar keer per week hoor, anders ben ik niet te genieten.
Liefs Nelleke

Hier nog een hoor ik heb zelfs mijn hb al laten prikken maar daar was niets mis mee.
Ik probeer ook echt een paar avonden op tijd naar bed te gaan om ervoor te zorgen dat ik in het weekend niet om 22.00 al op de bank in slaap val.
Vind manlief namelijk niet zo gezellig.

gr sandra

Je bent echt niet de enige hoor! Julian slaapt eigenlijk al vanaf het begin door (!), maar moe ben ik het hele afgelopen jaar al! Maar goed, we zitten ook nog in de ontzwangerfase. Tja, ik gooi het daar maar op. Maar elke ochtend vroeg eraf en nauwelijks rust...daar knap je natuurlijk niet echt van op. Het zal langzamerhand wel beter gaan (hoop ik!)

Daisy

Hoi,

Nou hier is het ook niet veel beter hoor.Ben altijd blij dat ik s'avonds weer men bedje kan instappen.Heerlijk....Maar als ik smorgens ons Tess weer uit haar bedje haal ben ik altijd weer erg blij.

Groetjes  en liefs van kitty mv Tess(22-09-'06)

Hier nog zo'n slaapkop.
Vaak als Yoëll de fles krijgt om negen uur blijft ik gelijk lekker in mn bedje liggen. Bert kruipt er dan bij en kijkt dan wat op tv, maar het gebeurd ook wel dat we meteen in slaap vallen. Dan zeggen we de volgende ochtend; lekker burgelijk stel zijn wij he haha.

Pauline

nou...volgens mij zijn er nog heel veel jonge ouders moe haha...moeten gewoon nog wennen joh ondanks dat ze al meer dan een half jaar oud zijn....

ik heb gelukkig de mazzel dat ik `s middags met Yoëll kan liggen....lekker op ons bed van 11.00 tot 13.00 slapen....nou ja Yoëll ligt dan lekker in mijn armen te slapen en ik geniet helemaal van hem dan....dat ik het enige moment dat hij lekker rustig is hahaha...voor de rest is het een kleine druktemaker die bezig gehouden moet worden...

Manlief gaat `s avonds vaak een dutje met hem doen...maar dat dutje is vaak niet langer dan een half uurtje...

Tussen 21.00 en 21.30 krijgt Yoëll de laatste voeding en dan kunnen wij nog ff wat dingetjes voor ons zelf doen..en tegen 23.30 liggen we dan ook lekker in bedje

Ik heb het ook hoor. Marissa slaapt ook goed door, gaat meestal rond 20.00 uur naar bed en soms nog een flesje om circa 22.00 uur en slaapt dan tot circa half 8. Meestal lig ik om 22.45 uur op bed, maar ben dan ook bekaf. Kan ook moeilijk mijn bed uit komen smorgens, maar ja je moet wel he. Hoop dat het snel mooi weer wordt en misschien door het zonnetje weer wat energie op kunnen doen.

Terug
Bovenaan