moe...

blij om te lezen dat ik niet de enige ben..
laten we hopen dat het bij het ontzwangeren hoort en we straks weer wat meer energie krijgen.
ik denk idd dat het mooie weer er ook wel aan zou bijdragen,daar heb ik z,on zin in he
lekker naar buiten met de kleine.
Als ik gewerkt heb ben ik vermoeider dan als ik thuis ben...en ik vindt het trouwens heerlijk om dt koppie s,morgens weer te zien.dan heb ik meestal wel weer zin om om te staan.
groetjes piewie

Hoi..

Ook ik herken het helemaal!

Dawin slaapt heerlijk door op de afgelopen dagen na dan, maar ik blijf ook zoooowww moe.
Soms ben ik om 9 uur 'savonds helemaal uitgetelt en ga ik samen met Dawin naar bed, man lief gaat meestal ook mee maar gaat dan nog even op bed tv kijken ofzo!

Ze zeggen 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren dus hopen maar dit dat daar dan ook maar mee te maken heeft!

Liefs bianca

ja ja het klopt allemaal , zeker nu ik ook weer aan het werk ben , gelukkig slaapt de kleine 's middags ook nog even dan kan ik ook nog even mijn oogjes dicht doen , maar ik dacht dat ik de enigste was , en laten we het inderdaad maar bij het ontzwangeren houden .
Gelukkig begint het steeds mooier weer te worden , en kan je nog even lekker met de kleine gaan wandelen , maar als het giet van de regen heb je daar ook niet erg veel zin in , maar bij deze , ik ben de laatste tijd ook flink belabberd hahahaha

Sarina  

Terug
Bovenaan