MOE!

A

Anoniem

Guest
Pfff ben zooo moe de laatste tijd!
In het begin viel het nog wel allemaal mee, kon ik best veel hebben, maar nu!! Pfff...
Ik vind het zo raar, want ik ben nu eerder moe dan toen ons dochtertje nog snachts de fles moest hebben enzo. Vind het ook allemaal steeds makkelijker gaan en word wat relaxter met alles, maar toch ben ik dubbel zo moe!
S'avonds zou ik vaak na het eten en mijn dochtertje verzorgd te hebben het liefst ook naar bed gaan als ik mijn dochtertje naar bed breng (rond 20.00!!!!)
Is toch niet normaal?!?! En of ik die dag nou heb gewerkt of niet, ik blijf moe.
Heb ook smorgens niet meer het gevoel dat ik ben uitgeslapen, ook al komt mijn dochtertje (op dagen dat ik vrij heb dan) pas rond 8.00, zelfs 8.30/9.00 voor de fles!
En als ik 5 minuten eerder dan mijn vriend naar boven ga, slaap ik al als hij de slaapkamer op komt.
Herkend iemand dat? Zou het zo zijn dat alle "moeheid" nu pas eruit komt?
Moet wel zeggen dat ik 5 minuten na de bevalling al beneden zat (terwijl dat eigenlijk helemaal niet ging maar ik was veeeel te eigenwijs en wilde overal bij zijn)en vanaf toen eigenlijk ook veel te weinig (of eigenlijk helemaal geen) rust heb genomen.
Maar goed, ook DIT zal er misschien wel weer bijhoren!?

Hallo,
Ik herken het helemaal.......alsof je iedere dag een marathon gelopen hebt.
Ik ben er pas nog voor bij de huisarts geweest, en die vertelde mij dat je dat zeker tot ongeveer een jaar na de bevalling nog last van kunt hebben........
9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren, in het begin geloofde ik er niet in maar nu wel.
Ook is je leven nu denk ik wel iets drukker als toen je nog bevallingsverlof had, je werkt en thuis gaat het ook allemaal gewoon door, je hebt er bijna een fulltime baan bij alleen is deze wel 10 keer leuker.....         En ook ik slaap vaak al als mijn man ook maar iets later naar bed gaat dan ik......Gezellig is anders maarja.
Wat ik wel merk is dat ik lichter slaap dan voordat ik moeder was, mijn dochter hoeft maar een keer te hoesten bijvoorbeeld en ik ben al wakker.
Groetjes Loetje

Hoi 4 dec.

Ben ook veel vaker en sneller moe helaas... Vooral 's morgens niet wakker te krijgen, eerste flesje heb ik het altijd zwaar... maar ik moet zeggen dat het bij mij gelijdelijk aan steeds wat beter gaat! Er is dus hoop voor alle slaapkopjes

Hoi,

Jep... same here ;) maar ik heb dan ook een depressie te pakken, dus dan telt dat ook mee.
Maar na een bevalling gelijk alles weer doen, doe ik dus noooooooooit meer.
Ook ik was een "idioot" die vond dat ze de wereld aan kon, en gelijk al door het huis liep te razen als een wervelwind.
Als er een volgende keer komt, ga ik dus wel de 1e 2 dagen relaxed doen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ook ik ben veel meer moe dan net na de bevalling. Maar dan heb je nog wat reserves waar je op kan teren en die zijn nu wel op, geloof ik.
Ik sta ook moe op en ga moe naar bed. Alleen slaap ik niet zo goed, dus dat is ook niet echt bevordelijk.
Ik riep ook op een gegeven moment na de eerste dat ik na de tweede echt wel rustig aan ging doen... niet dus. Ook toen liep ik al gelijk als een kip zonder kop door het huis.
Maar ja, dan heb je er ook al een rondlopen, waardoor het erg moeilijk is om uit te rusten.
Ik hoop voor ons allemaal dat het snel wat beter zal gaan.
Sil

Hier ook eentje die zich af en toe voorsleept. Heel soms ga ik s'middags tegelijk met mijn zoontje ook even liggen. Meestal ben ik dan zo vertrokken en sávonds heb ik om 20.00 ook de neiging om mijn bed in te duiken.
Ook als ik ga wandelen ofzo...ik heb totaal geen puf. Als ik 3 straten verder ben loop ik al met mijn tong op mijn tenen. Och...het zal wel een keer overgaan.

Hihihi, Debby, de eerste 2 dagen?!? Ik weet wat je bedoelt, maar ik ga gewoon de hele kraamtijd rustig aan doen! Was nu de dag zelf al druk bezig met pizza's in de oven te doen en salade klaar te maken... Dat doen we dus niet meer.

Maar inderdaad, moe! Ik mis het vooral dat je geen tijd meer hebt om je reserves op te bouwen. ALs alles normaal gaat is het wel te doen, maar een moeilijke nacht (of een feestje), hakt er gelijk zo ontzettend in! Pffff, ik heb sinds midden jaren '80 geen vroege zondagochtend meer meegemaakt... Nou, ik haal de schade goed in.

Groetjes KT

KT,
Jaaaa hahaha.... ik stond de 1e dag dus de was in de machine te laden, in de droger, weg vouwen, koken ook ja... hahaha
Is eigenlijk te erg voor woorden he?? Ik heb van huis uit mee gekregen dat je pas naar je "nest" (overdag) gaat als je ziek bent.... tja, ik was dus niet ziek!! ik was "alleen maar" bevallen.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan