MOE!

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die bekaf is... ik sleep me soms door de dag. Al heb ik mijn kraamtijd heerlijk rustig aan gedaan, omdat ik de eerste dagen niet kon lopen vanwege mijn bekken en nog minstens een week daarna niet de trap af mocht... het was wel fijn hoor, maar het heeft in mijn geval dus niet geholpen haha. Ik slaap elke middag en wil savonds vroeg naar bed en ik zie op dagen als vandaag nieteens over boodschappen doen heen. Dus heb ik alles via internet besteld en wordt het morgen bezorgd. Straks toch maar even naar buiten... het is toch lekker weer enzo. Helaas is mijn dochtertje tussen 6 en 7 wakker, vorig weekend hebben we uitgeslapen tot half 8, wat een verrassing. Maar toen was ze ook snachts weer wakker voor een voeding.
Het gaat inderdaad wel over... ooit... (hoop ik!)

Hello,

Ik herken het ook wel; moe zijn.........'s avonds ben ik echt moe en ondanks dat ik weer goed slaap heb ik 's ochtends moeite om wakker te worden (Isis wordt rond 7:00uur wakker) koffie wil nog weleens helpen. Ik denk een combi van ontzwangeren, werken en een (gedeelde) dagtaak aan ons meisje. Stappen zoals ik voorheen regelmatig deed (tot diep in de nacht) zit er voorlopig niet in. Maar aan de andere kant als ik  's avonds mijn bedje in kruip met een tevreden gevoel en mijn man ligt naast me en Isis slaapt lekker, dan is dat ook wel lekker...............zou ook wel wat aan mijn eetpatroon kunnen veranderen ( meer fruit en groentehapjes ) en sporten. Ach ja, komt goed,
x Esther

oke, zo te lezen is dus iedereen gewoon MOE MOE MOE!!!! hahahaha
Vandaag (deze hele week trouwens) was echt erg!!!
Maandag zijn we de hele dag weg geweest (woonboulevaard enzo), dinsdag gewerkt, woensdag thuis geweest maar gepoetst de hele dag, gisteren gewerkt en toen nog tot ongeveer 20.00 op een buurmeisje gepast (hier in huis, meteen na mijn werk, dus mijn eigen dochtertje was er ook bij), toen haar ouders kwamen hebben ze hier nog gezeten tot 22.00 uur en toen ben ik snel onder de douche gegaan en naar bed....5minuten en toen sliep ik...
En vanmorgen??? Hahahaha ik schrok dus om 9.30 uur (!!!!!!!) wakker!!!! Ik heb zo'n dochter die zich niet meld voor een fles, dus die lag gewoon heerlijk te spelen en te lachen in bed! (voelde me toch wel een beetje schuldig..).
Nou, en ik ben dus nog de hele dag moe geweest! Had het liefste om 12.00 uur vanmiddag weer naar bed gegaan...pfff.... snap er niks van! Ik zat rond 15.00 uur even buiten en mijn ogen vielen gewoon bijna dicht, bah!
Maar goed, straks "mag" ik weer lekker naar mijn bedje...hahaha...heerlijk!

Terug
Bovenaan