Moe!

Ik ben volgende week 3 maanden zwanger,maar ik voel me al vanaf het begin erg moe,nu heb ik ook bloedarmoede,maar ik dacht dat het onderhand wel beter zou gaan,wie van jullie is ook zo moe,(ik sta s,ochtends op,en heb dan het gevoel dat ik weer kan slapen]ik lig nu ook weer in bed,ik heb gewoon geen energie meer!

groetjes

ik ben morgen 7 weken en ook enorm moe echt verschrikkelijk ben allang blij dat eht schoolvakantie is voor mijn eerste want anders had ik het echt niet getrokken!!!
oiok sinds van de week misselijk zowel als ik gegeten heb als ik niet gegeten heb echt zwaar irritant maarja goed teken he haha

succes met de vermoeidheid hoop voor je dat het na de 3 maanden voorbij is

liefs

Hoi Blondy,

Hier is nog een erg vermoeide zwangere. Moe en erg misselijk. Ben nu zo'n 7 weken zwanger en ben niet vooruit te branden. Daarnaast geef ik 3-4x per dag over, dus een groot feest hier met een dochter van bijna 3 en een zoontje van 10 mnd,
Sterkte Nienke

Ik sluit me aan in de rij.
Heb mezelf vandaag ziek gemeld op kantoor.
Ben nu even wakker, maar grootste deel van de dag heb ik al geslapen.
Ik heb geen last van misselijkheid en overgeven, dus dat scheelt.
Maar heb me nog nooit zo moe gevoeld.
En ook geirriteerd, dat je zoveel slaapt en dat het maar niet over gaat.
Maaaarrrrr tis allemaal voor het goede doel.

O ik kan er over mee praten..haha...
Volgende week ook 12 weken maar echt ontzettend moe en dan ook nog die misselijkheid erbij... heb wel door dat je beter gewoon wat kunt gaan doen en dan 's avonds optijd naar bed...als je bezig bent voel ik me beter..:D

Donderdag de eerste echo...ben echt benieuwd..aangezien we bijna 2 weken geleden het hartje hebben gehoord...

Hier nog een... In het begin was ik alleen maar moe, maar nu met die misselijkheid erbij kan ik haast niet meer normaal functioneren. Werken is echt lastig om over het huishouden maar niet te spreken.....

Ben nu 8+3 en hoop dat het over een paar weken wat minder wordt. Vooral die misselijkheid!!

Ook ik was meteen al moe.
Ik had dit ook bij de vorige zwangerschap en toen is het bij mij helaas niet na de beruchte 12 weken over gegaan. Ik ben toen de hele zwangerschap moe geweest.
Ik slaap nu iedere dag een uurtje, wanneer yordi ook even op bed ligt. Dit doe ik omdat ik anders 's avonds al om 7 uur in me bed lig en dat is ook niet zo gezellig voor me man. En dan alsnog maar weer 's avonds lekker optijd naar bed.
Pfff hopelijk wordt het over een paar weekjes beter.

Liefs marielle

Haha, heerlijk om te horen dat ik niet de enige ben!
Ik voel me elke dag alsof ik elke avond tot ik-weet-niet-hoe-laat heb lopen stappen!!
Nouja, als je maar bedenkt dat jouw baby'tje dat veroorzaakt, maakt het het allemaal weer goed en heb ik het er maar al te graag voor over!!

Liefss

Terug
Bovenaan