Moe!

Het ziet er in de blaadjes enzo altijd zo fijn uit he, zwanger zijn. In de praktijk komt er een hoop bij kijken. Alles voor het goede doel, maar ik hoop ook dat er over een paar weken wat meer energie overblijft. 31 aug is de schoolvakantie voorbij en mag ik weer aan de bak. Ik heb nog geeeen idee hoe ik dat ga trekken! We'll c.. Schrale troost dat ik niet de enige ben ;-).

x Taraneh

Nou vanmiddag heb ik voor het eerst ff een half uurtje op onze relaxstoel geslapen, kan niet naar bed met die 2 meiden van me, maar normaal doe ik dat echt nooit, maar heb er vandaag maar aan toegegeven en ik moet zeggen het hielp wel, was daarna weer veel mee waard dan ervoor

Hopelijk is het snel over bij je, want hier wordt je idd gek van, ik kan er niet tegen, wil ik zoveel doen en dan lukt het gewoon niet

Ik ben idd ook moe, ben nu bijna 11 weken. Ik probeer wel gewoon te blijven doen wat ik voorheen deed, maar de nachten zijn voor mij wel steeds langer. Ik krijg inmiddels ook opmerkingen van clienten dat ik toch wel blauw zie rond de ogen.

Maar ja, idd, het is voor het goede doel.

Ik ga in september een weekje op vakantie, dus ik hoop dat ik dan genoeg energie heb. We gaan naar Engeland mijn schoonfamilie opzoeken. Wel helemaal naar Cornwall, da's helemaal in het zuidwestelijke puntje, we gaan met de auto, dus da's via frankrijk en op de boot een heel eind rijden.

Maar goed, ik kan wel de hele weg slapen, want mijn man vindt het niet erg om te rijden. Slaapt wel anders in de auto...We zullen zien!

Groetjes,

hoi,
ik ben nu 10wkn2dgn en ben ineens alleen maar moe moe moe, sávonds lig ik om 9 uur voor pampus en slaap ik tot een uur of 2 daarna de hele nacht klaar wakker. zeer vervelend. zo rust je natuurlijk noooit uit.

groetjes

Hey dames,

Ook ik heb last van die vreselijke vermoeidheid. Ik slaap gem. zo'n 11/12 uur per nacht en nog 2 uurtjes overdag. en nog ben ik de hele dag moe en niet vooruit te branden. Ben nu 9 weken en 2 dagen. en ik hoop dat het echt minder wordt. Heb nog 2 weken vakantie en dan weer fulltime aan de slag.

Groetjes,

Marye

Terug
Bovenaan