moe

Ik ben zo ontzettend moe, smorgens als ik opsta heb ik al geen energie, als ik dan smorgens toch maar mijn huishoudelijke dingetjes gedaan heb , moet ik smiddags een paar uurtjes plat, zodat ik daarna een beetje mens ben. Normaal barst ik van de energie maar nu even niet, heb het al vanaf het begin van mijn zwangerschap en hoop dat het niet meer zo lang duurt, verder ben ik zo nu en dan misselijk, komt met vlagen, maar de moeheid is toch wel het ergste. Wat zijn jullie kwaaltjes? De misselijkheid kwam trouwens na de 6e week.

groetjes daisy
moeder van marly 7
zwanger 9w

hoi daisy..

ik ben ook niet vooruit te branden.. kan de hele dag wel slapen.. en misselijk.. praat me dr maar niet van.. hou bijna niets binnen en soms durf k bijna t huis nie uit omdat k om de 2 minute na de wc moet renne..

op dat soort momenten denk k wel eens: wat is dit kl*te zeg.. ma eigenlijk heb k t er wel voor over... mijn kinderwens is zooo groot!

liefs

He Meiden
Wat klinkt het allemaal herkenbaar.
Ik ben ook erg moe enne vanmorgen weer boven de wc gehangen. Dat hakt er ook in. Zelfs met nuchtere maag moet ik kokhalzen.
Hebben jullie dat ook?

's nachts word ik vaak wakker van pijnelijke en zeurende benen.

Ik heb het er ook voor over en als ik een baby zie weet ik waar ik het voor doe. (roze wolk moment)
Al hoop ik niet dat het mijn hele zwangerschap duurt.

Ga vanmiddag een heerlijke vrouwenfilm kijken :)
Lieve groet,
Mieka

Hoi hoi,

Ik dacht dat het bij mij allemaal wel meeviel, maar ik heb nu al een paar dagen dat ik me echt kotsmisselijk voel. Het is er gelukkig nog maar 1 keer uitgekomen, maar ik voel me eigenlijk de hele dag door misselijk. Ik eet nauwelijks iets. Nu twee witte boterhammen bij het ontbijt met jam en als ik trek heb ook bij de lunch, maar vandaag had ik daar dus helemaal geen trek in. Hoe kan ik in hemelsnaam zorgen dat het kindje goede stoffen krijgt als ik ze zelf niet binnen krijg? En moe.... Ik doe de hele dag niks en ben toch echt zoooo moe. Ik hou mijn hart vast voor hoe dat moet als ik over een week weer moet werken. Ik kan me daar echt zorgen over maken.
Oh en de tranen zitten ook de hele dag erg hoog. Dus zwangerschapskwaaltjes, ik heb ze ook ja.

Gelukkig weet ik heel goed waar ik het voor doe. Voor dat kleine hummeltje van ons. Die een goed plekje op deze wereld verdient. Ik kan niet wachten tot april lol.

Liefs,

Hallo ladies! Toch wel even lekker om te lezen dat je er niet alleen voor staat he? Heb inderdaad precies hetzelfde als jullie, kotsmisselijk de hele dag door en elke dag sinds 2 weken, en dood en doodmoe na niks eigenlijk. Als ik alleen al denk aan wat ik nog moet doen lig ik uitgetelt op de bank. Gelukkig moet ik nog 4 dagen werken en dan ben ik 4 weken vrij, heerlijk vakantie, lekker thuis niksen!! Het had geen betere timing kunnen hebben!! Met die vermoeidheid kan ik nog wel leven maar die misselijkheid vind ik echt vreselijk. En net als jij Mammik30 maak ik me ook wel eens zorgen of ik wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijg. Als ik aan eten denk heb ik al gegeten en gedronken, totaal geen trek meer.Zou het echt kwaad kunnen als je 2 weekjes heel slecht eet?? Het is voor mij gewoon onmogelijk om goed en veel te eten. Moet er niet aan denken. Nou sterkte allemaal!!!!!!! We moeten er gewoon op moeilijke momenten even goed aan denken waar we het allemaal voor doen!!!!!! Groetjes!!

hoi meiden!

wat jullie hebben: of je wel genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt voor je kleintje.. die vraag heb ik ook..maar jah.. volgens mij hoor je ook wel regelmatig dat vrouwen int ziekenhuis komen te liggen met uitdrogingsverschijnselen enzo.. en daar heeft het kindje ook niets aan over gehouden.. dus k hou dat maar in mn achterhoofd..

wat eten jullie trouwens? heel vreemd.. ik had eerst heeeel veel zin in vette happen.. at de ene na de andere kaassoufle.. ma nu.. als k alleen al denk aan frituur kan k al weer na de wc renne..
k eet eigenlijk alleen nog ma yoghurt.. fruit.. crackers.. en avondeten..

jullie?

Ik ben echt een thee leut, maar nu bij het idee om thee te drinken draait mijn maag 4x om.
Verder eet ik op een dag minder dan voorheen, vooral als ik me bveroerd voel (zoals vandaag).
Beschuit, creakers, joghurt en avondeten gaan er gelukkig goed in.
Appels vallen soms verkeerd. Probeer iedere dag 2x fruit te eten.

Ik hou ook de baby in het achterhoofd.
Enne ze zeggen dat je in week 12 a 16 je beter gaat voelen. Ik neem aan dat wij dat ook straks voelen ;-)
Dus nog effe volhouden.

Ik heb voor het eerst sinds 3 dagen weer wat gegeten, zonder misselijk gevoel en het is ook binnen gebleven. Ik hoop dat dit het begin is van weer een beetje fitter voelen.

Op wit brood, oploslimonade en wat crackertjes kun je toch niet 12 weken teren. Dus ik ben heel blij dat ik wat meer naar binnen heb nu. Voel me gelijk wat energieker.

Liefs

Terug
Bovenaan