moe

Ik ben heeel moe, dacht eerst dat het misschien gewoon beetje luiheid was hihi.
Nu sinds 2 dagen erg misselijk, niet overgeven maar wel de hele dag misselijk! Ik probeer kleine beetjes te eten ook al heb ik geen trek.
Heb oplossoep gekocht, dan krijg ik vloeibaar toch wat binnen, misschien een tip?

Hoi,
Ik ben een moeder van 2 kids en nu dus zwanger van de derde. Net in m'n vijfde week, dus nog erg spannend. Bij de eerste twee maakte ik me nog niet echt veel zorgen, maar nu ben ik zo blij als de echo achter de rug is. Dan kun je het pas van de daken schreeuwen! Ik ben ook met vlagen heel moe en de hele tijd zo'n gammel gevoel. Ik denk dat ik rond 4 mei ben uitgerekend.

hoi! Moe, dat is het enige kwaaltje dat ik heb bij mijn zwangerschap. Dat had ik ook bij de vorige 2. Verder helemaal niks! Maar met 2 jochies die rond rennen is het erg moeilijk om efffe te gaan liggen tussen de middag. Krijg je de kans dan zou ik lekker de telefoon uitzetten en een uurtje gaan liggen!

Ik heb echt te doen met jullie. Ik val wel steeds om van de slaap, maar ik ben gelukkig helemaal niet misselijk! Nog niet althans... Week 7 zit er bijna op dus wie weet komt het bij mij nog wat niet te hopen is uiteraard.
Succes....

Ik ben zelf niet miselijk, maar ik weet dat beschuit zonder iets en thee met suiker vaak blijft zitten. Succes!
Ik had bij mijn vorige 2 zwangerschappen heel erg trek in milkshakes van macdonalds. De aarbeien en dan een LARGE en chocolade (maar dat eet ik altijd). Ik ben benieuwd wat mijn voorkeur deze zwangerschap wordt!

hoi meiden!

mijn misselijkheid word wat minder (wat ik dan weer eng vind omdat ik bang ben dat t misgaat...) mja as we speak draait mijn maag zich om.. tis alleen nie zo vaak meer als int begin..

moe ben ik nog steeds ontzettend.. ga alleen nu 's avonds eerder na bed en 's ochtends later eruit.. (lees om half 9 slapen.. half 10 eruit:p)

verder eet ik eigenlijk alleen ma gezonde dingen opt moment.. nie omdat ik da wil.. ma alles wat vet is of vol met suiker zit staat me zoooo tegen.. dus de appels.. rauwkost en kiwi's vliegen erdoor hier...

liefs

oooohhh wat ben ik blij!!! Jullie zijn ook moe!! hahaha
Ik ben ook echt niet vooruit te branden... Nou heb ik nog vakantie dus dat is wel lekker...
Maar volgende week begint het weer... (heb een gastouderopvang, dus lekker druk in huis)haha
Ik kan ook elk moment van de dag slapen!!!
Behalve s nachts op bed... Nou ja ik slaap wel, maar wordt ook elke nacht minimaal 1x wakker door inderdaad hele onrustige benen!!
Dan moet ik echt even eruit en wat drinken of eten en dan val ik meestal weer wel in slaap, hahaha

xxx

Hier zijn alle kwaaltjes inmiddels in volle hevigheid losgebarsten. Net als de vorige zwangerschappen heeft het tot week zeven geduurd (nu bijna 8 weken) maar ben nu echt de hele dag misselijk en dood en dood moe
Het liefst zou ik een slaappil nemen en pas rond de twaalfweken weer wakker worden. (in de hoop dat het net als de vorge keren dan ook over is).

voor nu is het al een hele prestatie dat het me lukt om mijn oudste naar te school te brengen en te halen. Dat de kids op tijd hun eten krijgen, enz. Verder hang ik maar een beetje op de bank en de tv staat wat vaker aan.
Hoop echt dat het snel beter word.

Jullie allemaal ook veel sterkte en samen hopen op betere tijden.

Terug
Bovenaan