moe

Hoi meiden,

Wat ben ik moe zeg!
Mn hb is het niet, is gewoon goed al is hij voor mijn doen wel iets lager dan normaal toch zit hij nog tegen de 8 aan.
Daniel slaapt nu hele nachten door, en dat is het dus ook niet...
en ben ook niet zwanger, ben vorige week nog flink ongesteld geweest maar wat ben ik moe moe....
Misschien toch flink aan de lente toe... laat het mooie wandel/ fiets en vooral poets weer maar komen.. wat snak ik naar die lente.

Herkennen jullie dit of ben ik de enige slaapkop ;-) hier?

Liefs Marina

Hoi marina,

Je bent absoluut niet de enige slaapkop hoor, hier een geimporteerde slapende kaaskop!
Alleen hier kan het meerdere oorzaken hebben: ben de kou zat, Isabelle spookt 's nachts regelmatig waardoor ik er gemiddeld 3-4x uit moet, ik heb misschien een blaasontsteking of als dat het niet is moet ik misschien toch maar een zwangerschapstest halen...
(Ik gebruik wel de pil, maar ben ontzettend moe, beetje kribbig van tijd tot tijd, moet veel vaker naar de wc dan normaal, zelfs 's nachts!)
Dus nee: je bent niet de enige slaapkop ;-)

Ook ik ben echt een lentetype, vind de sneeuw erg leuk, maar de kou die erbij komt helemaal niets.
Gelukkig heb ik de auto van mijn ouders te leen (die zitten op Curacao met 29graden) anders kom ik echt niet ver van huis nu!

Ik ben bang dat we tot de lente elkaar af en toe maar een hart onder de riem moeten steken...

Liefs Monica

Hoi Marina,

Ik heb hetzelfde. Nou heb ik wel een mannetje van 8 weken die me 's nachts geregeld wakker houd, maar ik ken het ook van voorgaande jaren. Zodra de lente begint krijg ik weer meer energie. Dan ga ik lekker naar buiten en heb ik overal weer meer zin in...... nog even wachten dus.
Ik word trouwens ook errug! moe van die sneeuw! Ik was zooooo blij dat het weg was..... toen ik zaterdagavond naar buiten keek dacht ik nog: ach dat blijft toch niet liggen, maar toen ik zondagochtend wakker werd lag er potverdorie weer een dikpak sneeuw! Het liefst kruip ik in mijn bed en kom er pas weer uit als ik zonder jas in de tuin kan zitten!!!

X

haha @trudi
Dat zou hier ook zeer welkom zijn, zeker omdt ik een heerlijk bed heb en snak naar de zon.

Vandaag schijnt heerlijk het zonnetje maar wat is het vreselijk koud buiten..
Hier gaat mn liefde uit naar zon, uitlopende bloemen, bollen en bomen en een temperatuurtje om mee te beginnen zo rond de 15 graden....

zucht.......

Liefs Marina

oooohhh ja, ook ik verlang naar de lente.
ben ook veel moe. en kan mn zwangerschap er niet de schuld van geven, want heb ik dit elk jaar.
de algemene winterdip!
ben dit weer zo zat. t is gewoon te koud voor worden, lijk mega dik in die winterjas, nathalia is net een propje, met dat skipakje aan, de kachel staat hier standaard op 22 graden.
geef mij maar gewoon zon!
lekekr naar t park met nathalia, lekker piknicken daar, naar speeltuin, naar open lucht zwembad, jurkjes aan enz enz.
en dan mogen we natuurlijk niet vergeten, dat mn 2e wondertje ook in de lente geboren gaat worden.

de kou hebben we nu wel weer gehad hoor.
t ongedierte is dood, die pokke insecten leven niet meer vanwege t vriezen, dus nu mag de lente zich wel aankondigen hahaha.

zo, dat zou idd wel een goede zijn!
een winterslaap hahahahha.
maar denk dat nathalia daar niet in gaat trappen :p

nou, allemaal succes met de moeheid, helaas zullen we nog even moeten wachten op t lekkere weer :(

liefs, do

Hoi,
Ik herken het helaas ook, nu heb ik op het moment pillen van de dokter waardoor ik extra vermoeid ben en dus al 9dagen tussen de middag een uur naar bed ga/moet , kan mn ogen na zo'n ding gewoon niet open houden, nog 1dag en dan ben ik daar vanaf, maar heb het toch ,daarvoor ook al, ik houd wel van de winter, maar aan het einde duurd het toch erg lang, hij zou korter moeten zijn, vorige week nog een uurtje in de tuin gewerkt maar snel terug naar binnen veel te koud!
Of een dik pak sneeuw(vind ik wel leuk) of gewoon minimaal 10graden (om mee te beginnen)
Ik kijk ook uit naar de lente, lekker in de tuin werken, buiten spelen met de kids, in het bos wandelen, naar de speeltuin, o nou heb ik er nog meer zin in,,pfff
Gelukkig kan ik komende maand al bloemen ed gaan voorzaaien, dan word het gevoelsmatig altijd sneller warmer! haha
Succes meiden!

Gr MJ

Haha ik zit in twee strijd.

Ik vind een dik pak sneeuw errug leuk (hebben we hier niet hoor, alles groen)
Maar ben ook wel errug moe. Ook hier een spookje die vaak 2x wakker wordt 's nachts.
Ik verlang ook naar de zon. Hoef voor mij echt niet super warm te worden. Gewoon graad of 18, dat je lekker in zonnetje kan zitten en net geen jas aan hoeft. Heerlijk....
Ik ben ook in mei geboren, ben een echt lente kindje.

Liefs Irene

Terug
Bovenaan