moe

Toch lekker naar buiten gaan, daar krijg je energie van! Zeker als je veel binnen zit krijg je te weinig daglicht en word je suf.
En ik heb ook heel veel zin in de lente! Vorige week scheen het zonnetje zo lekker en al was het maar 4 graden ik kreeg echt zo'n lente idee.

Hoi Reisa,

Naar buiten gaan helpt idd, maar toch ga ik iedere dag effe met Daniel naar buiten (tenzij het regent, want dan vinden wer er geen bal an) maar gaan dan effe lopen, fietsen e.d.
Maar van mij mag het allemaal wel lente worden!
Net als jouw had ik vorige week bij een flinke zonnige dag echt lente gevoel...

Liefs Marina

nou ligt misschien wel aan mij, maar ik krijg helemaal geen energie als ik naar buiten ga hahaha
loop alleen maar te bibberen van de kou :p
en als ik dan thuis kom, wil ik juist t liefst een kokend heet bad nemen en daarna naar bed hahaha.
schoonmaken, daar krijg ik energie van hahaha.
moet eerst al mn energie oprapen om te beginnen, maar als ik dan eenmaal bezig ben, vind ik het helemaal niet erg meer.

misschien een klein licht puntje:
over 7,5 weken is het lente hahahaha.

liefs, do

Volgens mij hebben meer mensen (lees: moeders) last van de winterdip...... en dus de moeheid.
Ik mag echt niet klagen over het slaapgedrag van onze kinderen. Leah wordt meestal maar 1x per nacht wakker en gaat na 10 minuten gewoon weer lief slapen, maar o, wat ben ik ook moe.
Heeeeeel ongezellig voor manlief, want als ik onder de dekens lig, wil ik maar 1 ding: slapen!!! Maar ik herken het dus zeker, en weet niet waar het vandaan komt, die zware moeheid. Vast door het weer, en het seizoen. Hormonen kunnen het niet zijn, of er moeten '2 years after'-hormonen bestaan..... :)

Terug
Bovenaan