Moe

Ik moet even zeuren hoor.

Roosmarijn is nu 5 maanden en in die 5 maanden heb ik al wel 3 nachten doorgeslapen. Nou ja, 2. Want een nacht werd ik natuurlijk wel wakker, maar Roosmarijn niet.
En ik begin het nu toch wel echt te merken dat ik slaap mis. Het gebeurt nu toch best vaak dat ze weer 2 keer komt en nu ik net aan het werk ben, ben ik echt kapot.

Hoe doen jullie dat?

ik heb hetzelfde. ook nog maar 2 nachten helemaal slapend in bed doorgebracht. begint me nu echt op te breken. en ze zit ook in een vervelend sprongetje geloof ik. word er zo sago van. ook steeds irritaties daardoor weer stomme ruzies. omdat ik niet vrolijk ben. Nee vind je t gek...
Vanacht eis ik gewoon dat mn man eruit gaat.

Ja, maar dan wordt je toch zelf ook wakker. Of kun jij blijven slapen dan? Ik moet mijn man wakker maken. Hij wordt niet wakker van de babyfoon. En ik wel. Hoe doet hij dat?

Na 5 maanden pas. Vind dat je het nog lang volhoudt. Ik was die nachten echt na drie weken al spuugzat.....
Met een week of 10 heeft ze ook een nachtje bij mijn zus geslapen. Ik was helemaal stuk.
Ik weet dat het normaal is dat kindjes niet doorslapen, maar ik ben dus blijkbaar geen übermama want ik werd helemaal knetter.
Carmen ging doorslapen toen we haar met 13 weken een papflesje gingen geven. Werden we allemaal een stuk vrolijker van :-D!!
Succes!!!!

Wellicht af en toe tussen de middag even mee-tukken met de kleine...
Of (wel moeilijk, maar je bent er waarschijnlijk met een paar nachten vanaf) campingbedje boven/beneden en laten huilen. Is echt moeilijk boor jezelf, maar daarna gaan ze wel door en kan jezelf ook verder. Bedenk je ook wel dat je zelf vroeger ook weleens een nachtje hebt doorgehuild en dat je daar nu ook geen last meer van hebt ;)
En hoor je de kleine niet als de babyfoon uitstaat? Veel kindjes worden wakker, jengelen even en gaan weer verder, met de babyfoon hoor je alles.
Enne als je weer lekker slaapt ben je zelf ook weer leuker, liever en geduldiger!!
Maar heel veel succes, het is allemaal niet makkelijk....helaas!

Joost komt ook nog in de nacht voor een voeding. En omdat ik bv geef moet ik toch wakker worden en ga ik er dus zelf uit. Ik slaap soms overdag nog effe met de kinderen mee.

Ik weet het ook niet, heir ook nog steeds in de nacht drama, ben nu bezig met fysio omdat hij in de nacht en overdag om de 3kwartier wakker word.

Laten huilen heeft hier geen zin, (laatst 2 uur!!! volgehouden en ik ook, had zoiets je hebt 4uur geleden voeding gehad en had overdag ook al een liter op dus mocht ook eigenlijk niet) maar nee hoor. uiteindelijk was hij zo moe dat hij met 50cc water genoeg nam en nog 2 uurtjes ging slapen en toen wilde hij toch echt die fles en snel!

Terug
Bovenaan