Moe

In de Kinderen gaat toevallig een artikel over slaap hihi. Moeder is de overtreffende trap van moe. FIJN!

Dat laten huilen daar ben ik toch heel erg slecht in. Ik kan het gewoon niet. En laten huilen bevordert mijn nachtrust zeker niet.
Ik ben inderdaad nu maar in de middag een paar dagen mee gaan slapen. Al is het maar een half uurtje. Je hebt in ieder geval even het gevoel dat je er weer tegen aan kan.
De babyfoon heb ik aan, omdat ik bang ben dat ik te diep slaap om haar te horen.
En met de papfles zijn we dus nog niet begonnen vanwege koemelkallergie. Al wil ik er wel graag mee gaan beginnen, maar iedere keer is er wel weer een reden om haar darmpjes toch nog even niet aan iets nieuws te laten wennen.

In ieder geval fijn, dat ik dit deel met meerdere van jullie. Dat scheelt alleen al. Al die verhalen om me heen van kindjes die al met 3 weken doorsliepen. Heel erg fijn voor alle ouders van die kindjes (ben ik echt jaloers op soms), maar die zorgen er niet voor dat ik me beter voel met mijn verstoorde nachtrust.

Liefs,

Oh enne Floor, dat mannetje van jou heeft het niet makkelijk lijkt het wel. Ik ben benieuwd of de fysio helpt. Wij gaan nu met Roosmarijn nog eens terug naar de osteopaat, want we hebben het idee dat ze nog last heeft van de 'knalscheten' die ze laat. Hier wordt ze soms ook wakker van. En zorgen overdag ook vaak voor huilen.

Liefs,

Oh ik ben ook zo jaloers als ik weer eens hoor, oh mijn kindje slaapt al door. Pff. Begint mij nu echt op te breken. Minimaal 2 voedingen s'nachts. veel speentje etc. Pff.
Slim dat jullie nog een keer terug gaan naar de osteo. hoop dat ze wat vinden en dat het daarna weer wat rustiger is bij jullie.
Hij krijgt hier al wel pap. En vind het heerlijk..
Ik heb groentje potje geprobeerd maar durf het ook niet meer hoor.
En laten huilen kan ik ook niet, 10min oke, maar langer doe ik gewoon niet, werkt ook niet hier!

Terug
Bovenaan